اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س):

اقدامات دولت در بخش مسکن قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س) گفت: دولت در بخش مسکن روسفید است و خانه‌دار شدن محرومان و افرادی که آرزوی خانه‌دار شدن را در دل می‌پروراندند با صداقت و بی‌منت میسر شده است.

اقدامات دولت در بخش مسکن قابل تقدیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی عصر امروز در جلسه شورای مسکن امور زیربنایی استان که در استانداری قم برگزار شد با بیان اینکه با درایت مسئولان کارها و برنامه‌های خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: تلاش و اهتمام مسئولان برای جلب رضای خدا و تحقق آرمان امام راحل و رهنمودهای رهبری قابل تقدیر و ستایش است.
وی ادامه داد: در ایران اسلامی یک خواهر و یک برادر مسبب ایجاد نظام و کشوری شدند که امروز خیر آن به تمام دنیا رسیده است.
تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س) ابراز داشت: جلوه عالمیت امام رضا(ع) به برکت حضرت معصومه(ع) شکل گرفت، همان‌گونه که حرکت امام حسین(ع) با اقدام عاشورایی حضرت زینب(س) همراه بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: شهر قم با وجود حوزه‌های علمیه و مدارس حوزوی که منشأ ارسال و انتشار پیام اسلام است، ظرفیتی بخشیده که منبع تغذیه معنوی جهان است.
به گفته وی، سفر وزیر راه و شهرسازی که در ادامه سفر ریاست جمهوری به قم صورت گرفته است، منشأ خیر و برکت برای استان و ساکنان آن است.
تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد: دولت در بخش مسکن روسفید است و خانه‌دار شدن محرومان و افرادی که آرزوی خانه‌دار شدن را در دل می‌پروراندند با صداقت و بی‌منت میسر شده است.
شایان ذکر است وزیر مسکن و شهرسازی امروز با سفر به قم ضمن افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه از برخی از پروژه‌های عمرانی در دست احداث در نقاط مختلف این استان بازدید کرد.
علی نیکزاد صبح امروز قطعه اول جاده قدیم قم - اصفهان را افتتاح کرد.
وی همچنین با حضور در منطقه پردیسان قم بلوار 100 متری این منطقه را که با هدف تسهیل در عبور و مرور ساکنین احداث شده افتتاح کرد.
افتتاح یادمان و پارک پردیسان که در جوار مقبره شهید گمنام احداث شده است، از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول