اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بردخون:

بردخون نیازمند ایجاد بوستان دانش‌آموزی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: بردخون نیازمند بوستان دانش‌آموزی است و دانش‌آموزان در اوقات فراغت و اجرای برنامه‌های گروهی به اردوگاهی مجهز نیاز دارند.

بردخون نیازمند ایجاد بوستان دانش‌آموزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌‌پور صبح امروز در جمع مدیران اجرایی بردخون اظهار داشت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تهیه و برای اجرا ابلاغ شده است و در نخستین اقدام سال آینده شاهد اجرای طرح 6-3-3 در کشور هستیم.
مصلحی‌پور افزود: کارهای مقدماتی انجام شده و کمیته‌های مربوط در حال برنامه‌ریزی هستند و ضمن نیازسنجی، کمبودها و مشکلات و نیازمندی‌های مدارس را مشخص می‌کنند تا این طرح با بهترین کیفیت اجرایی و عملی شود.
وی اضافه کرد: طرح ملی نهضت حفظ قرآن همزمان با سراسر کشور در منطقه آغاز شده و بر اساس سهمیه تعداد 283 دانش آموز و 9 فرهنگی در این طرح ثبت‌نام شده‌اند اما استقبال بسیار بیشتر از این سهمیه بوده است و امیدواریم با اجرای این طرح گرایش به آیات نورانی قرآن بیشتر شود.
مصلحی‌پور ادامه داد: دهه فجر متعلق به همه مردم و مسئولان است و در این دهه نیاز به حضور گرم و پرشور اقشار مختلف در برنامه‌ها و مراسم هستیم و خود نیز آماده هرگونه فعالیت در این زمینه خواهیم بود زیرا وظیفه خود می‌دانیم که برای انقلاب و نظام خدمتی صادقانه داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: بردخون نیازمند بوستان دانش‌آموزی است و دانش‌آموزان در اوقات فراغت و اجرای برنامه‌های گروهی نیاز به اردوگاهی مجهز دارند که تاکنون اقداماتی انجام شده ولی انتظار داریم همه مردم و ادارات همکاری و مشارکت کنند تا به زودی شاهد راه‌اندازی بوستان بزرگ دانش‌آموزی در منطقه بردخون باشیم.
دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه تصریح کرد: بردخون قطب کشاورزی استان است و تولید گوجه فرنگی خارج از فصل در این شهر مورد استفاده مردم کشور است و احداث هنرستان کشاورزی مجهز می‌تواند زمینه فعال کردن کشاورزی منطقه را فراهم کند که امیدواریم با همکاری و حمایت مردم و مسئولان، هنرستان کشاورزی بردخون احداث و راه‌اندازی شود که خواسته مردم منطقه نیز است.
رئیس آموزش و پرورش بردخون به طرح ملی نهضت حفظ قرآن اشاره کرد و گفت: این طرح با برنامه‌ریزی و جدیت در منطقه بردخون اجرا می‌شود و ضروری است فرهنگیان و دانش‌آموزان در آن مشارکت کرده و نسبت به عملیاتی کردن طرح در بهترین وضعیت تلاش کنند.
وی با اشاره به اهداف این طرح گفت: ایجاد شرایط مناسب برای تبلیغ و ترویج حفظ قرآن، تلاش برای فرهنگ‌سازی مناسب در امر حفظ قرآن، ایجاد رغبت و رقابت سالم و سازنده برای تحقق اهداف، توانایی تدبر در آیات شریفه، حفظ آیات و سوره‌ها و توانایی بهره گیری از قرآن از اهداف این طرح است که همه موظف به تحقق آن هستیم.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول