اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه ایمنی شرکت برق خراسان شمالی:

مدیریت بحران شرکت برق خراسان شمالی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس گروه ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: تا یک ماه آینده مرکز مدیریت بحران این شرکت واقع در اداره توزیع برق بجنورد راه‌اندازی و افتتاح می‌شود.

مدیریت بحران شرکت برق خراسان شمالی افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، سید جواد حسینی اظهار داشت: با توجه به این که سازه‌های موجود شرکت مقاومت مطمئنی را در برابر حوادث احتمالی ندارد و همچنین با توجه به تمرکز سیستم‌های دیسپاچینگ و کنترل برق شهر در ستاد ضرورت ایجاد  مرکز مدیریت بحران بررسی و نهایی شد.
وی افزود: مرکز مدیریت بحران در واقع نقش یک مرکز پشتیبان را ایفا می‌کند تا در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه از جمله زلزله و سیل و آسیب دیدن سازه‌های ستادی، این مرکز، کنترل برق مرکز استان را در دست گیرد.
حسینی با بیان اینکه هم اکنون با استقرار یک کانکس، سیستم بی‌سیم، نقشه‌های اطلاعاتی بحران و سناریوهای پیش‌بینی شده در اداره توزیع برق بجنورد بیش از 60 درصد مرکز مدیریت بحران استان تجهیز شده است، گفت: تا ماه آینده این مرکز تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.
وی همچنین بهره‌گیری سیستم بی سیم مرکز از پنل خورشیدی را از جمله ابتکارات طراحی شده برشمرد و اظهار داشت: در عین حال این سیستم از طریق ژنراتورها نیز قابل تغذیه است.
رئیس گروه ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی هزینه اجرای این طرح تا این لحظه را 250 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات داخلی و پس از مدت‌ها پیگیری تأمین شده است.
وی خاطرنشان کرد: اگر چه خراسان شمالی در ایجاد مرکز مدیریت بحران از جمله استان‌های پیشتاز محسوب می‌شود اما حادثه‌خیز بودن استان ضرورت زودهنگام چنین مرکزی را یادآور می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول