اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر ساری:

سازمان‌های تابعه شهرداری ساری نیمه‌فلج هستند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری گفت: سازمان‌های تابعه شهرداری ساری نیمه‌فلج هستند و نظارت شورا در این امر جدی است.

سازمان‌های تابعه شهرداری ساری نیمه‌فلج هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمد آقامیری شامگاه سه‌شنبه در دومین جلسه استیضاح شهردار ساری با بیان اینکه شورای شهر باید از تمام معاملاتی که در شهرداری و سازمان‌های تابعه این نهاد خدماتی انجام می‌شود باخبر باشد، اظهار داشت: سازمان‌های تابعه شهرداری ساری نیمه‌فلج هستند و نظارت شورا در این امر جدی است.
وی با تاکید بر اینکه فهرست تمام پرونده‌های کمیسیون ماده 100 که در شهرداری مانده است باید مورد بررسی قرار گیرد، یادآور شد: برخی از پرونده‌ها در شهرداری ساری مفقود و یا وصول نمی‌شوند.
آقامیری با تاکید بر اینکه کسری بودجه در شهرداری ساری موجب تعهد و نظارت بیشتر شده، تصریح کرد: فهرست درآمدی شهرداری باید به طور مجزا به شورای شهر ساری ارسال شود.
این مسئول ادامه داد: شهرداری ساری برای هزینه‌ها و درآمدها شاخص ندارد، هزینه‌ها در قبل از تعیین اعتبار، حکم اختلاس است.
عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه به عنوان عضو شورای شهر باید بگویم که شهر نباید لجام گسیخته باشد، خاطرنشان کرد: شهر با جریمه ساخته نمی‌شود، عوارضی که مردم با میل و رغبت پرداخت کنند می‌تواند در توسعه شهری موثر باشد.
وی با بیان اینکه شهرداری برنامه‌ریزی ‌کند تا مراکز مزاحم از شهر خارج شوند، گفت: برای اخذ عوارض و مشارکت شهروندان باید ابزار تشویقی به کار گرفته شود.
آقامیری اهدای زمین جنگلی که از سوی منابع طبیعی به شهر ساری شده را موجب افزایش سرانه فضای سبز دانست و ادامه داد: فضای سبز ساری تا 200 سال دیگر جبران شده است.
این مسئول تذکر در جلسه شورای اسلامی شهر را وظیفه قانونی خود دانست و متذک شد: زمانی از مواضع خود بر می‌گردم که جلسات شورای شهر ساری خروجی مثبت داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه ممکن است با سئوالاتم از شهردار در بکارگیری نیروهای جدید این نهاد خدماتی، برخی‌ها قربانی شوند، اذعان داشت: فربه شدن شهرداری به صلاح نیست و از سئوالاتم در این باره صرف‌نظر می‌کنم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول