اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب یأس دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: حضور حداکثری مرم در انتخابات علاوه بر تقویت اقتدار ملی، موجب یأس و ناکامی بیش از پیش دشمنان می‌شود.

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب یأس دشمنان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، موسی مرادیانی سه‌شنبه شب در نشست توجیهی اعضای هیئت‌های بازرسی انتخابات استان که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: حضور در انتخابات و مشارکت برای تحقق اهداف توسعه کشور از وظایف ملی و همگانی آحاد مردم است.
وی بر جدیت همه اعضای هیئت‌ها و همکاری دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در رابطه با برگزاری مناسب انتخابات تاکید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان نقش مجلس شورای اسلامی در تحقق اهداف بلند مدت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: حضور نمایندگان توانمند و کارآمد در قوه مقننه موجب ارتقای جایگاه قانونگذاری مجلس خواهد شد.
مرادیانی استفاده از معتمدان برای کمک به جلب مشارکت مردم به منظور حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی را الزامی دانست و بر آن تاکید کرد.
به گفته رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان کردستان، برگزاری انتخابات سالم و مطلوب موجب رضایت مردم و جلب مشارکت حداکثری آنها در مسیر عمران و آبادانی کشور می‌شود.
مرادیانی با بیان اینکه کشورهای استکباری به نتایج این انتخابات چشم دوخته‌اند، تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان تنها با حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم خنثی خواهد شد.
وی بر استفاده از افراد بی‌طرف برای نظارت و بازرسی در طول برگزاری انتخابات تاکید کرد و افزود: مسئولان اجرایی باید در این خصوص دقت عمل بیشتری داشته باشند و اعضای هیئت‌های بازرسی نیز تمام مراحل انتخابات را در شهرستان‌ها به صورت دقیق رصد و گزارش وقایع را به طور مستمر به هیئت بازرسی استان منعکس کنند.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول