اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه‌ انتخابات و شایعه‌پراکنی و توهین به نامزدها

فرماندار سراب نسبت به رشد قارچ‌گونه ‌سایت‌های خبری هشدار داد‌

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب از رشد قارچ‌گونه وبلاگ‌های خبری ‌و نسبت به شایعه‌پراکنی و توهین به نامزدهای انتخاباتی در برخی سایت‌ها و وبلاگ‌ها در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هشدار داد.

فرماندار سراب نسبت به رشد قارچ‌گونه ‌سایت‌های خبری هشدار داد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، محمدرضا بیرامی عصر امروز در دیدار با جمعی از مدیران شهرستان سراب افزود: متاسفانه برخی افراد شأن و حرمتی برای قلم قائل نبوده و در برخی وبلاگ‌ها و سایت‌ها با انتشار مطالب غیرواقعی و توهین‌آمیز علیه نامزدهای انتخاباتی فضاسازی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه ما مسلمانیم و دین‌‌مان اجازه این کارها را به ما نمی‌دهد، افزود:  رعایت شان وبلاگ‌نویسی اقتضا می‌کند که ادب و نزاکت در مطالب رعایت شود.
بیرامی افزود: اگر مراجعان و مخاطبان این سایت‌ها با بی‌ادبی نویسندگان آنها مواجه شوند از مراجعه دیگر بار به آنها خودداری خواهند کرد.
فرماندار سراب از وبلاگ‌نویسان خواست تا در ایجاد فضای سالم و با نشاط برای برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند.
-----------------------------------------------------
گفتنی است در آستانه انتخابات مجلس رشد قارچ‌گونه برخی وبلاگ‌ها و انتشار مطالب غیرواقعی علیه برخی نامزدهای مجلس نهم در سراب مشاهده می‌شود‌ که انتظار می‌رود بلاگفا و میهن‌بلاگ و دیگر سرویس دهندگان وبلاگ‌ها در آستانه انتخابات نظارت بیشتری در مورد این وبلاگ‌ها به عمل آورند و اجازه ندهند تا مسائل خصوصی و شخصی افراد دست مایه تفریح و وقت گذرانی برخی افراد شود.
انتهای پیام/ش30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول