اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه کتاب ‌در پارسیان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان، اهالی فرهنگ در میدان جمهوری اسلامی شهرستان پارسیان افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب ‌در پارسیان گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، حجت‌الاسلام عبدالرضا شیبانی سرپرست اداره ارشاد پارسیان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری انتشاراتی "ندای شریف" گفت: این چهارمین نمایشگاه کتاب طی سال‌ جاری است که نشانگر وجود بسترهای مناسب فرهنگی و هنری در شهرستان پارسیان است.
وی افزود: مردم شهرستان پارسیان علاقه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی به‌ویژه فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی دارند و برگزاری مستمر نمایشگاه‌های کتاب نیز زمینه مطلوبی برای ترغیب و علاقه مردم و به‌ویژه قشر جوان به مطالعه ایجاد کرده است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 15 هزار جلد کتاب در قالب یک هزار و 200 عنوان در زمینه‌های مذهبی، قرآنی، تاریخی، ادبی، روانشناسی، پزشکی، خانواده، اطلاعات عمومی، فلسفه، کودک و نوجوان، سرگرمی و ... عرضه شده است.
شیبانی تصریح کرد: سی‌دی های مذهبی، دینی، هنری، نرم افزارهای آموزشی و ... از دیگر محصولات عرضه شده در نمایشگاه است. همچنین 5 هزار بن خرید کتاب به ارزش هر یک 20 هزار تومان با تخفیف 40 درصد بین عموم مردم و اقشار فرهنگی و کم در آمد توزیع شده است.
نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی شهرستان پارسیان تا پایان دی‌ماه دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح لغایت 23 از نمایشگاه دیدن کنند.
‌انتهای پیام‌/ش30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول