اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خبر داد

ایجاد زیرساخت‌های لازم در شعب اخذ رای استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: زیرساخت‌های لازم برای شعب اخذ رای در حوزه‌های مختلف در استان بوشهر فراهم شده است.

ایجاد زیرساخت‌های لازم در شعب اخذ رای استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن شنبدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: البته به جز بخش شنبه از توابع شهرستان دشتی که در حوزه آی‌تی عملیاتی شده کار در این حوزه نیز با جدیت در حال پیگیری است. 
وی افزود: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، استان بوشهر نیز با تشکیل ستاد انتخابات و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای این همه‌پرسی مهم و حساس آماده برگزاری انتخاباتی سالم و با نشاط است.
شنبدی تاکید کرد: بر همین اساس ستاد انتخابات استان بوشهر با آمادگی کامل هم در حوزه ستاد انتخابات استان و هم با تشکیل هیئت‌های اجرایی در حوزه‌های مرکزی و فرعی آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: بر اساس برنامه زمان‌بندی در حال اجرای برنامه‌های خود در این حوزه هستیم.
وی تصریح کرد: یکی از کارهای مهم این ستاد برگزاری همایش آموزشی و توجیهی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که پنج‌شنبه با حضور مسئولان و روسای هیئت‌های نظارتی، بازرسی و هیئت‌های اجرایی و سایر مسئولان استان برگزار می‌شود.
شنبدی اضافه کرد: هدف از برگزاری این همایش ارائه مباحث آموزشی در حوزه آشنایی با قوانین و مقررات برگزاری انتخابات، بررسی آیین‌نامه‌ها و مباحث امنیتی، حفاظتی و رایانه‌ای است.
معاون استاندار بوشهر گفت: برای تداوم آشنایی افراد در حوزه اجرایی با موارد لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم آموزش‌هایی با ویدئو کنفرانس و با حضور مربیان و مسئولان امر آموزش در سطح شهرستان‌ها خواهیم داشت.
شنبدی با تشکر از حضور به موقع داوطلبان برای ثبت نام و گرم کردن تنور انتخابات اظهار داشت: در همین راستا از تاریخ 10 تا 19 دی ماه با تلاش همکاران در حوزه اجرایی و نظارت تا پایان وقت قانونی اعلام صلاحیت می‌شوند و در ادامه آن افراد فرصتی برای هرگونه اعتراض خواهند داشت.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: 45 نفر به عنوان داوطلب نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 16 نفر در حوزه مرکزی بوشهر، گناوه و دیلم، 11 نفر دشتستان، 11 نفر دشتی و تنگستان و هفت نفر در کنگان، دیر و جم ثبت‌نام کرده‌اند.
انتهای پیام/آ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول