اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی فاز دوم خط یک BRT اصفهان صورت می‌گیرد

فعالیت 100 دستگاه اتوبوس در خط یک BRT اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: با راه‌اندازی از فاز دوم خط یک BRT اصفهان 100 دستگاه اتوبوس در فاز نخست و دوم این خط سرویس‌دهی به اصفهانی‌ها را انجام می‌دهند.

فعالیت 100 دستگاه اتوبوس در خط یک BRT اصفهان
عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به خط یک BRT اصفهان اظهار داشت: این خط از پل یزدآباد آغاز می‌شود و تا ترمینال باقوشخانه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه این خط در دو فاز اجرا می‌شود، اضافه کرد: شهروندان از نیمه دوم سال‌جاری و با راه‌اندازی فاز نخست این خط از پل یزد‌آباد به سمت میدان آزادی توسط اتوبوس‌های تندرو شهری سرویس‌دهی شده‌اند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه تصریح کرد: فاز دوم این خط نیز از میدان آزادی به سمت ترمینال باقوشخانه باید تا پایان سال جاری راه‌اندازی و برای این فاز 60 دستگاه اتوبوس خریداری می‌شود.
وی به تعداد اتوبوس‌های خریداری شده برای فاز نخست این خط اشاره کرد و ادامه داد: در فاز نخست این خط شهروندان با 40 دستگاه سرویس‌دهی می‌شوند که با راه‌اندازی فاز دوم آن سرویس‌دهی در مسیر خط یک اتوبوس‌های تندرو شهری با استفاده از 100 دستگاه اتوبوس صورت می‌گیرد.
روحانی با اشاره به اینکه در حال حاضر مطالعات فاز دوم این خط پایان یافته است، تاکید کرد: عملیات احداث فاز دوم این خط تا یک ماه دیگر آغاز می‌شود و مقدمات خریداری 60 دستگاه اتوبوس برای این فاز نیز فراهم شده است.
وی اضافه کرد: به صورت قطعی خریداری اتوبوس برای این فاز به‌صورت هم‌زمان با آغاز عملیات اجرایی آن پیش می‌رود و اتوبوس‌های جدید نیز به صورت قطعی از یک برند وارد این ناوگان می‌شوند..
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با بیان اینکه عملیات احداث ایستگاه‌های فاز دوم خط یک اتوبوس‌های تندرو شهری در اصفهان بسیار زمان‌بر نیست، گفت: ایستگاه‌های این فاز به صورت قطعی به صورت ابنیه‌ای احداث نمی‌شود و ایستگاه‌ها به صورت پرتابل و خارج از محل ساخته می‌شوند.
وی به طراحی جدید ایستگاه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: این ایستگاه‌ها خارج از محل ساخته می‌شوند و پس از ساخته شدن در این مسیر نصب می‌شوند که این موضوع زمان پروژه را به میزان بسیاری افزایش داده است و فاز دوم با توجه به این موضوع هر چه سریع‌تر راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/خ30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول