اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کاهش آلودگی هوا؛

خطوط BRT اصفهان سریع‌تر توسعه یابد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توسعه وسایل حمل و نقل عمومی در سطح شهر در راستای کاهش آلودگی هوا نقش موثری دارد و خطوط اتوبوس‌های تندرو شهری اصفهان باید در راستای این موضوع توسعه داده شوند.

خطوط BRT اصفهان سریع‌تر توسعه یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج رسولی‌ها پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه ساماندهی وضعیت آلودگی هوای اصفهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: شهروندان باید استفاده خود را از وسایل نقلیه شخصی در سطح شهر کاهش بدهند و موارد ایمنی را در زمینه کاهش آلودگی هوا رعایت کنند.
وی به ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی در اصفهان اشاره کرد و افزود: مباحث زیست محیطی باید در راستای کاهش آلودگی هوا به صورت ویژه دنبال شود و خالی بودن اصفهان از آلاینده‌ها به تشکیل ستاد ویژه برای مباحث زیست محیطی نیاز دارد امام تا کنون اقدامی در این زمینه در اصفهان صورت نگرفته است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اختصاص 70 درصد از بودجه شهرداری به حمل و نقل، اصلاح معابر و گذر‌های شهری تصریح کرد: توسعه وسایل حمل و نقل عمومی در سطح شهر در راستای کاهش آلودگی هوا نقش موثری دارد و خطوط اتوبوس‌های تندرو شهری اصفهان باید در راستای این موضوع توسعه داده شوند.
وی به ضرورت راه‌اندازی مترو به منظور ساماندهی وضعیت آلودگی هوای اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر مناقصه خرید واگن‌های مترو برگزار شده است و با راه‌اندازی مترو آلودگی هوای اصفهان به میزان بسیاری کاهش می‌یابد.
حاج رسولیها با اشاره به اینکه مردم باید با مدیریت شهری در راستای این موضوع همکاری کنند، تاکید کرد: بررسی‌های صورت گرفته در راستای راه‌اندازی اتوبوس‌های تندرو شهری در اصفهان رضایت نسبی مردم را به دنبال داشته است و شهروندان باید استفاده خود را از وسایل حمل و نقل عمومی افزایش بدهند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول