اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان:

احداث خطوط جدید BRT تا یک ماه دیگر اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان از پایان مطالعات احداث خطوط جدید BRT در اصفهان خبر داد و گفت: خطوط BRT جدید تا یک ماه دیگر در مسیر میدان آزادی تا باقوشخانه احداث می‌شود.

احداث خطوط جدید BRT تا یک ماه دیگر اجرایی می‌شود
مسعود بنده‌خدا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان، از احداث خطوط BRT جدید در مسیر میدان آزادی تا باقوشخانه خبر داد و اظهار داشت: تا پایان سال خطوط BRT میدان آزادی، پل بزرگمهر، خیابان سروش فلکه احمد آباد تا باقوشخانه احداث می‌شود.
وی افزود: مراحل مطالبات احداث این خطوط در حال اتمام است و یک ماه دیگر اجرای آن آغاز می‌شود.
مدیر ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: وقتی احداث این خطوط در خیابان‌های اصفهان بیشتر و کامل باشد می‌توان در هر مسیر سوار اتوبوس مناسب شد.
وی ادامه داد: قصد این را داریم که مسیر این اتوبوس‌ها ایزوله باشد که بتوان زمان‌بندی آن را کنترل و سر ساعت رفت و آمد کرد و مردم بر زمان‌بندی  خود حساب کنند.
بنده خدا با بیان اینکه زمان‌بندی درست، کنترل بیشتر را به همراه دارد، ادامه داد: در خارج از کشور خیابان‌های بسیار تنگ هم خطوط BRTایجاد شده است.
وی بیان داشت: بسیاری از خیابان‌های اصفهان این قابلیت را دارد که بتوان در آن خطوط BRT احداث کرد.
مدیر ترافیک با اشاره به اینکه کنترل BRT نیاز به بسترسازی و ایجاد ساختارهای همانند پارک سوار را در مبدأ دارد، بیان داشت: باید برای گسترش این خطوط طرح‌ها را هماهنگ و هم‌زمان با هم اجرا کرد تا بتوان اثرات خطوط BRT را در کاهش ترافیک شاهد بود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول