اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میبد:

مردم میبد آماده مشارکت حداکثری در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار میبد با اشاره به مشارکت 85 درصدی مردم میبد در انتخابات گذشته گفت: مردم این شهرستان برای شرکت و حضور حداکثری در انتخابات 12 اسفند آماده‌اند.

مردم میبد آماده مشارکت حداکثری در انتخابات هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از میبد، محمدرضا رجایی صبح امروز در نشستی خبری با اشاره به سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به یزد اظهار داشت: این سفر پرخیر و برکت هیچ‌گاه از یاد و خاطره مردم ولایتمدار یزد که در عشق به ولایت پیشتاز بوده و خواهند بود، نخواهد رفت.
وی خاطرنشان کرد: این سفر برای شهرستان میبد مصوباتی نیز داشته که این مصوبات به طور 100 درصد اجرایی شده و مردم از برکات آن بهره‌مند شده‌اند.
رجایی در بخش دیگری از این نشست افزود: 12 اسفند، روز برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس است که با نگاه به تاریخ انتخابات شاهدیم که نظام برای رای مردم اهمیت ویژه‌ای قائل است و مردم نیز به این اهمیت پی برده‌اند و در انتخابات حضور حداکثری داشته‌اند.
فرماندار میبد، مردم میبد را نیز مردمی بصیر و هوشیار و حضور آنها را در همه صحنه‌ها حداکثری خواند و عنوان کرد: 85 درصد واجدان شرایط شرکت در انتخابات در میبد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.
وی همچنین با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال 88 یادآور شد: گرچه در انتخابات سال 88 مردم حضور پررنگ داشتند، اما به علت عملکرد بسیاری از خواص با چالش چندین ماهه مواجه شدیم که به یاری خداوند متعال و هوشیاری و بصیرت مردم همچنین بیانات امام گونه مقام معظم رهبری این چالش به خوبی مدیریت شد و نقشه‌های شیطانی استکبار برباد رفت.
رجایی ادامه داد: استکبار حیاتش را که حیاتی همراه با استعمار و چپاول است به علت بیداری اسلامی و جنبش وال‌استریت در خطر می‌بیند و سعی دارد با ایجاد حاشیه به‌ویژه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی که خاستگاه بیداری اسلامی و جنبش وال‌استریت است، اذهان عمومی را به خود مشغول کند.
وی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های استکبار و استعمار وارد کردن خدشه به انتخابات مجلس است که با هوشیاری، بصیرت و الطاف الهی این خدعه و نیرنگ دشمنان نیز شکست خواهد خورد.
فرماندار میبد با اشاره به اینکه باید مردم را برای حضور در روز 12 اسفند ترغیب کرد، اظهار امیدواری کرد: مردم در این روز با حضور حداکثری و انتخاب فردی شایسته، متعهد، متدین، متخصص، عدالت‌محور و معتقد به ولایت برگ زرینی را به تاریخ اضافه کنند و هم‌چون انتخابات گذشته مردم شهرستان در حضور در انتخابات نیز پیشتاز باشند.
رجایی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات میبد به عنوان ستاد فرعی تمام تمهیدات لازم را برای حضور حداکثری مردم آماده کرده و هیئت‌های بازرسی و اجرایی نیز شکل گرفته‌اند و تمام تلاش ما این است تا اعتماد مردم را به عنوان مجریان انتخابات جلب و تضمین کنیم.
وی از تمام رسانه‌های دیجیتال و نشریات محلی خواست در زمان باقیمانده تا انتخابات مردم را نسبت به وظایف اصلی مجلس که همان قانون‌گذاری و نظارت است، بیشتر آشنا کنند تا مردم با یک بینش صحیح و روشن نماینده خود را انتخاب کنند.
انتهای پیام/ن۲۰/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول