اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

مخالفت با برنامه‌های فرهنگی جوانان مردود است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: اگر جریان یا شخصی در ارتباط با فعالیت جوانان و موسسات فرهنگی مخالفت می‌کنند، بدانید که در مسیر مردودین دین و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

مخالفت با برنامه‌های فرهنگی جوانان مردود است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دوشنبه شب در آیین افتتاح موسسه فرهنگی تربیتی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند در عرصه معرفتی تمام مبانی را زیر سوال و در تهاجم اخلاقی و معنوی، اخلاق، حجاب و عفاف را از بین ببرند و نظام را از درون دچار مشکل تا بتوانند طرح براندازی خود را اجرایی کنند.
وی گفت: به همین دلیل ما باید هر چه توانایی داریم در دفاع مقدس فرهنگی، سیاسی و معرفتی به اجرا درآوریم.
امام جمعه بوشهر عنوان کرد: از این رو باید موسسات فرهنگی مرتبط با ولایت فقیه در جامعه گسترش یابند و با تقویت و حمایت از این موسسات حضور جوانان را در عرصه جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی افزایش دهیم. 
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: دشمن مقابله با نظام اسلامی را در شرایط کنونی از طریق تهاجم نرم پیگیری می‌کند که مسئولان باید با جدی گرفتن این تهدید متناسب با آن برنامه ریزی کنند.
صفایی بوشهری اضافه کرد: تهاجم نرم یکی از راهکارهای تجربه شده و اثرگذار جهان استکبار است که در عرصه‌های معرفتی، اخلاقی و سیاسی در حال تهاجم فرهنگی در برابر اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی گفت: در تاریخ اسلام دشمنان هیچگاه نتوانسته‌اند با تهاجم سخت موجب شکست اسلام شوند، ولی هرگاه از طریق جنگ نرم وارد عرصه شدند، توانسته‌اند اثر خاص خودشان را بگذارند.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این آیین گفت: امروز دفاع مقدس ما جنگ سخت نیست و جوانان ما باید در زمینه جنگ نرم و فرهنگ فعالیت کنند تا بتوانیم در مقابل جنگ نرم استکبار با تمام توان ایستادگی کنیم.
فتح الله جمیری متذکر شد: ما در بخش مسائل فرهنگی حرف‌ها و فرصت‌های بسیاری داریم که می‌توانیم با حرکت درست در مسیر تکنولوژی نوین امروزی بهره کامل را ببریم و به خوبی عرصه فرهنگ و جامعه را هدایت کنیم.
این مسئول در پایان اذعان داشت: کسانی که هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کردند، مجموعه‌ای از جوانان و نوجوانان با تحصیلات بالای علمی بودند.
انتهای پیام/ن20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول