اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

اختصاص 11 میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از اختصاص بیش از 11 میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی آبپخش خبر داد.

اختصاص 11 میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی دوشنبه ‌شب در نشست با مدیران شهرداری آبپخش، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای اظهار داشت: خدمات‌رسانی مطلوب و جلب رضایت شهروندان از مهم‌ترین اهدافی است که شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش برای دستیابی به آنها تلاش می‌کنند.
وی افزود: ظاهرسازی چهره‌ شهر یکی از نیازهای شهر آبپخش و خواسته‌های مهم شهروندان است که بارها از طریق مکاتبات و مذاکرات گوناگون این مسئله را به شهرداری گوشزد کرده‌اند و شهرداری نیز در کمیته‌های برنامه‌ریزی تحقق این خواسته‌های به حق شهروندان را در دستور کار خود قرار داده است.
موسوی با اشاره به اینکه پیشنهادات شهروندان نقش مهمی در بهبود چهره ظاهری شهر دارد، ابراز داشت: در ماه‌های اخیر روابط مطلوبی بین شهروندان آبپخشی و مجموعه شهرداری برقرار شده و ایشان همواره با مراجعه به شهرداری نظرات خود برای بهبود وضعیت شهر و حل مشکلات را به ما ارائه می‌دهند و ما نیز به نحو مطلوب از این راهکارها و پیشنهادات در راستای بهبود شهر تلاش می‌کنیم.
شهردار آبپخش با اشاره به روند صعودی رشد جمعیت شهری در آبپخش خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر جمعیت شهر آبپخش به نسبت روندی افزایشی را داشته و با توجه به روند صعودی رشد جمعیت شهری می‌طلبد مسئولان شهر به طور مضاعف در راستای پیشرفت و توسعه شهر تلاش کنند.
موسوی بیان داشت: اجرای پروژه‌های زیربنایی و زیرساختی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش برای توسعه شهر با توجه به آمار افزایشی جمعیت شهر است و در دو سال اخیر شهرداری اجرای این پروژه‌ها را در دستور کار قرار داده و در این مسیر گام برداشته است.
این مسئول با اشاره به اینکه اصل رعایت عدالت اجتماعی در اجرای پروژه‌های عمرانی یکی از مهم‌ترین اهداف شورای اسلامی شهر آبپخش است و شهرداری نیز همواره در این مسیر گام برداشته، بیان داشت: آسفالت معابر شهری، اجرای طرح‌های کانال دفع آب‌های سطحی، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و... تنها بخشی از برنامه‌های عمرانی شهرداری آبپخش در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان آبپخشی است.
شهردار آبپخش با اشاره به بازگشایی پاکت مناقصه شهرداری آبپخش در هفته جاری متذکر شد: همان طور که قبلا نیر وعده داده‌ایم، با بازگشایی پاکت‌های مناقصه و تعیین پیمانکاران شهر آبپخش به کارگاه سازندگی تبدیل خواهد شد.
موسوی اضافه کرد: با توجه به نیازهای شهر آبپخش و اولویت‌های شهری آبپخش در سال جاری 14 پروژه با اعتبار بالغ بر 11.4 میلیارد ریال در شهر آبپخش عملیاتی و تکمیل می‌شوند.
وی صیانت از حقوق شهروندان در اجرای پروژه‌های شهری را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری بیان داشت و تاکید کرد: مشاورین و کارشناسان شهرداری آبپخش برای اجرای هرچه‌ دقیق‌تر و کارآمدتر پروژه‌های عمرانی در تمام مدت‌زمان اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر آبپخش به طور مکرر از این پروژه‌ها بازدید خواهند کرد.
شهردار آبپخش یادآور شد: تمام تلاش خود را برای اجرای پروژه‌ها در کو‌تاه‌ترین زمان ممکن به کار خواهیم گرفت، ولی در عین حال، به کیفیت در اجرای پروژه‌های عمرانی برای جلوگیری از هزینه‌های زائد و مجدد تلاش خواهیم کرد.
موسوی در پایان اذعان داشت: یکی از پیشنهادات معتمدین محلی آبپخش در نشست‌های پرسش و پاسخ مسئولان آبپخشی برای بهبود ظاهر شهری آبپخش نصب دو پایه ساعت شهرداری در سطح شهر بوده و شهرداری آبپخش در این راستا با خرید دو پایه ساعتی در روزهای آینده این خواسته شهروندان آبپخشی را محقق خواهد کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول