اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی کرمان خبر داد

کشف 55 قبضه سلاح غیر مجاز در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در راستای اجرای رزمایش محرم 90 در شمال استان کرمان 55 قبضه سلاح غیر مجاز کشف و ضبط شد.

کشف 55 قبضه سلاح غیر مجاز در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، عبدالرضا ناظری با اشاره به رزمایش محرم 90 اظهار داشت: در راستای اجرای رزمایش محرم 90 در شمال استان کرمان 359 نفر متهم تحت تعقیب دستگیر شدند.
ناظری خاطرنشان کرد: همچنین در این ارتباط 295 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 46 هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شد.
وی با اشاره به موفقیت آمیز بودن رزمایش محرم 90 در شمال استان کرمان افزود: این رزمایش در اجرا و تداوم رزمایش‌های ذوالفقار و عاشورا 89، ذوالفقار 90 در شرق، جنوب و غرب استان کرمان این بار در شهرستان‌های شمال استان اجرا شد.
وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی منسجم و مناسب توانستیم به اهداف از پیش تعیین شده دست یافته و گام‌های بلندی را در راستای ارتقای احساس امنیت برداریم.
معاون عملیات پلیس استان کرمان در تشریح دستاوردهای رزمایش محرم 90 گفت: 208 نقطه شهری و روستایی طی این رزمایش پاکسازی شد و 295 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 146 نفر خرده‌فروش مواد نیز دستگیر شدند.
وی با اشاره به دستگیری 359 متهم تحت تعقیب در راستای اجرای این رزمایش افزود: همچنین دستگیری 205 سارق، 12 قاچاقچی هفت نفر زندانی فراری و دو نفر قاتل فراری از دستاوردهای اجرای این رزمایش در شهرستان‌های کرمان، راور، زرند و کوهبنان است.
ناظری کشف 55 قبضه سلاح غیر مجاز، 447 فقره انواع سرقت، 82 دستگاه وسیله نقلیه شامل خودرو و موتورسیکلت، کشف بیش از 5 هزار و 300 عدد اقلام ضد فرهنگی و مقادیری مشروبات الکلی و تجهیزات دریافت از ماهواره و 46 هزار لیتر سوخت قاچاق را از دیگر اقدامات ماموران نیروی انتظامی در راستای این رزمایش عنوان کرد.
معاون عملیات پلیس استان کرمان با بیان اینکه رزمایش محرم 90 اقدامات ترافیکی را نیز دربر می‌گیرد، عنوان کرد: در این راستا بیش از 900 دستگاه خودرو و موتورسیکلت بر اساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی متوقف و بیش از 6 هزار و 200 قبض جریمه طی مدت اجرای رزمایش برای رانندگان متخلف صادر شده است.
وی بیان کرد: اجرای اینگونه اقدامات پلیسی در یک بازده زمانی نیست و در آینده نیز شاهد تداوم این رزمایش‌ها هستیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول