اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

ذی‌نفوذان تخریب منابع طبیعی در اردبیل مجازات می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: بنده از دستگاه قضایی می‌خواهم که با مخربان طبیعت و منابع ملی به شدت برخورد کرده و افراد ذی‌نفوذ و فرمانده در این حوزه را شناسایی و دستگیر کنند.

ذی‌نفوذان تخریب منابع طبیعی در اردبیل مجازات می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز در نشست با مسئولان یگان حفاظت منابع طبیعی در اردبیل اظهار داشت: با اطلاع مردم و کسب آگاهی از فاجعه تخریب منابع طبیعی با حضور در منطقه تلاش کردیم جلوی این تخریب‌های نابه‌جا را بگیریم چرا که هرگونه تجاوز به حق و حقوق ملت را مصداق روشنی از تجاوز به حق و حقوق بیت‌المال قلمداد می‌کنیم.
وی با اعلام اینکه ‌با برپایی شعبه‌ای ویژه در دادگستری اردبیل به سرعت به پرونده‌های تخریب اراضی ملی اردبیل رسیدگی می‌شود بیان داشت: در چند روز گذشته به دلایل مختلف شفاف و غیرشفاف عده‌ای سودجو از نیروهای محلی و نیروهای خارج از استان قصد داشتند به منافع ملی و مراتع تجاوز کنند که با اعلام به موقع و اطلاع‌رسانی‌های سریع جلوی این تخریب گرفته شده و دستگاه قضایی استان نیز به صورت جدی وارد میدان شده است.
استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: افراد متصرف در منطقه که تجاوزکار به طبیعت و منابع ملی بودند بازداشت شدند و ما به شدت پیگیر رو شدن دست‌های پنهان پشت قضیه هستیم تا آنها را نیز به سزای اعمالشان برسانیم.
صابری گفت: در صحبت‌هایی که با وزیر جهاد کشاورزی داشتیم اعلام شد به هیچ وجه خارج از تصمیمات استان وزارت تصمیم‌گیری نمی‌کند و اگر نیازی به صدور بخشنامه و دستور‌العمل باشد ما در این زمینه اقدام خواهیم کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود گفت: ما به عنوان خادم و سرباز نظام اسلامی حافظ منافع ملت هستیم و همانطور که از زارعان و کشاورزان که دارای نسق و سند معتبر حمایت می‌کنیم به شدت با متجاوزان و مخربان طبیعت برخورد کرده و همچون دوران جنگ دست آنها را از بن و ریشه قطع می‌کنیم و در برابر حق و حقوق ملت هرگز کوتاه نخواهیم آمد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول