اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 7 میلیارد و 800 میلیون ریال؛

دبیرستان‌ ملاصدرای عنبرآباد بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: مدرسه‌ دبیرستان‌ ملاصدرا شهرستان عنبرآباد با اعتبار 7 میلیارد و 800 میلیون ریال تخریب و بازسازی می‌شود.

دبیرستان‌ ملاصدرای عنبرآباد بازسازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ولی‌محمد مشایخی عصر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی دبیرستان 12 کلاسه ملاصدرای شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: این اقدام براساس سیاست‌های دولت در راستای بهسازی مدرسه‌هایی که در سطح شهرستان از استحکام خوبی برخوردار نیستند، انجام می‌شود.
وی افزود: دبیرستان دخترانه ملاصدرای شهر عنبرآباد نیز جزو اینگونه مدرسه‌ها بود که با پیگیری‌های به عمل آمده و تأمین اعتبار مورد نیاز عملیات بازسازی آن آغاز شده است.
مشایخی تصریح کرد: این مدرسه با اعتبار 7 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات تخریب و بازسازی مدرسه‌ها ساخته می‌شود.
وی ابراز داشت: مدرسه ملاصدرا در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع و با زیربنای یک هزار و 325 مترمربع فضای آموزشی و 80 مترمربع فضای بهداشتی احداث می‌شود.
مشایخی بیان داشت: با توجه به نظارت اداره کل نوسازی مدارس بر اجرای این پروژه امیدواریم، اوایل سال تحصیلی آینده به بهره‌برداری برسد.
وی اذعان داشت: با همت دولت‌های نهم و دهم در راستای احداث فضاهای آموزشی و بهسازی آن‌ها اقدامات خوبی در سطح شهرستان‌ انجام گرفته است.
مشایخی گفت: امیدواریم، کسانی که در این مکان‌های آموزشی مشغول به تحصیل هستند در آینده بتوانند به عنوان نیروهای خدمتگزار جامعه اسلامی در راستای پیشرفت کشور گام بردارند.
انتهای پیام/‌ش30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول