اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان:

فتنه‌گران به‌جای شرط‌گذاری توبه کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان‌رهبری گفت: متاسفانه فتنه‌گران سال 88 به‌جای توبه و پشیمانی برای نظام شرط می‌گذارند و این موضوع جای تاسف دارد.

فتنه‌گران به‌جای شرط‌گذاری توبه کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر آیت‌الله محسن حیدری شامگاه دوشنبه در جمع بسیجیان شهرستان شوشتر اظهار داشت: متاسفانه فتنه گران به‌جای عذرخواهی و توبه در پیشگاه مردم و رهبری برای نظام شرط و شروط می‌گذارند.
وی با اشاره به دلایل عمیق شدن فتنه 88 در ایران گفت: آنچه باعث عمیق‌تر شدن فتنه 88 شد این بود که عده‌ای که در نظام جمهوری اسلامی دارای پست و مقام و روزی مورد اعتماد امام (ره) بودند سران این فتنه بوده‌اند.
حیدری با اشاره به فرمایش امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه «الا لا‌یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر» به مقایسه دوران آن امام همام و عصر کنونی انقلاب پرداخت و تاکید کرد: حضرت علی (ع) هوای نفس، ریاست طلبی، فرصت طلبی، زر اندوزی و جهل را از مهم‌ترین عوامل سقوط نخبگان و خواص دوران بعد از رحلت نبی مکرم اسلام (ص) بر شمرده‌اند.
وی افزود: ملت بزرگ ایران با تاسی به امیرالمومنین (ع) و عبرت گرفتن از تکرار نشدن تاریخ برای این برهه از زمان، دو خصلت بصیرت و صبر را به‌عنوان مهم‌ترین شاخص‌ها در پیروزی بر انواع مشکلات، بحران‌ها و تحریم دانسته و آنها را به اجرا درآورده‌اند. 
استاد سطوح عالی حوزه علمیه اهواز خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی به خاطر همین ویژگی‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار و از آن به‌عنوان یوم‌الله تعبیر شد.
حیدری با ذکر خاطره‌ای از مراسم 9 دی 88 اهواز اشاره کردند و افزود: در آن روز وقتی سیل جمعیت در اهواز را مشاهده کردیم اشک در چشم‌هایم جمع شد و به آیت‌الله موسوی‌جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان که در مراسم حضور داشتند گفتم راهپیمایی امروز مردم، راهپیمایی مردم در عاشورای 57 را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.
انتهای پیام/م30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول