اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

تکریم زن موجب استحکام پیوند خانواده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: تکریم و احترام زن موجب استحکام پیوند خانواده می‌شود.

تکریم زن موجب استحکام پیوند خانواده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، خدیجه جعفری‌اصل در نشست دینی و مذهبی بانوان سرعین اظهار داشت: زنان ما برای حفظ جایگاه متعالی خود باید حافظ آرمان و خون شهدا باشند.
این مسئول محبت و مهر‌ورزی، همکاری و تعاون، اطاعت زن از شوهر، نرمی و مدارا و اظهار محبت به زن را از جمله عوامل تحکیم و استحکام خانواده عنوان کرد.
وی ادامه داد: تکریم زن موجب استحکام پیوند خانواده می‌شود و به هیچ عنوان حتی به اندازه یک روزنه برای نفوذ کینه و دشمنی میان آنان نمی‌گذارد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به شیوه‌های تربیتی در نظام خانواده ابراز داشت: اصلی‌‌ترین رسالت خانواده فراهم آوردن محیطی شایسته برای تربیت صحیح فرزندان است.
وی دوری از قساوت و خشونت، اجتناب از نرمی بیش از حد، عادت دادن به رفتار نیک، پرورش روح دینداری در کودک و تغذیه عاطفی و محبت را از جمله شیوه‌های تربیت سالم عنوان کرد.
این مسئول بخش دیگر از سخنان خود ابراز داشت: بانوان ما باید در همه فعالیت‌ها بویژه اجتماعی، خانوادگی رویکرد دینی اسلامی داشته باشند چرا که ماندگاری و ثبات فعالیت‌ها به رنگ و صبغه اسلامی داشتن است.
مشاور استاندار اردبیل ادامه داد: ارزش و جایگاهی که انقلاب اسلامی به زنان داده در هیچ مکتب دیگری نیست و برای حفظ این جایگاه متعالی باید راه، آرمان و خون شهدا در بین خانواده‌ها و جامعه تبیین و ترویج شود.
جعفری‌اصل با بیان اینکه در ایام حساسی چون انتخابات برخی از جوامع غربی به خاطر اهداف پلید خود از جایگاه زنان سوءاستفاده می‌کنند، تصریح کرد: زنان و دختران باید با دقت و هوشیاری کامل عمل کنند و در پاسخ به یاوه‌گویان، مصمم‌تر و جدی‌تر از همیشه باشند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار داشت: پیشرفت در حوزه زنان و خانواده در کشور و در استان ما در مقایسه با سال‌های گذشته چشمگیر و در شاخص‌های آموزشی و بهداشتی زنان در جامعه ما به نسبت مساوی با مردان از این مزایا برخوردار هستند.
این مسئول افزود: ما در دفتر امور بانوان و خانواده با جدیت برنامه‌ها و فعالیت‌هایی را در دو بخش مدیریتی و تحولی در راستای برنامه‌های ارشادی، ازدواج آسان و پایدار و متعالی، آیین زندگی، مشاوره، ارتقای سلامت جسمی، ارائه الگوی متعالی از جایگاه زن و خانواده، پژوهش، نیازسنجی استان در حوزه زنان و برنامه‌های دیگر در این راستا را دنبال می‌کنیم و این فعالیت‌ها در حال اجرا و نظارت است.
نشست دینی و مذهبی بانوان سرعین در راستای تحکیم بنیان خانواده و حجاب و عفاف در حسینیه بانوان شهر سرعین به مدت سه روز برگزار شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول