اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ژیمناستیک استان اصفهان خبر داد

برگزاری لیگ استانی ژیمناستیک

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: لیگ ژیمناستیک استانی سال 91راه‌اندازی می‌شود تا این رشته هر چه بهتر به عموم افراد جامعه، باشگاه‌ها و حامیان مالی شناسانده شود.

برگزاری لیگ استانی ژیمناستیک
حمیدرضا پارسی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، لیگ ژیمناستیک استانی سه ماه نخست سال 91 راه‌اندازی می‌شود تا ژیمناست‌کاران درسطح استان در دو یا سه فصل در حال رقابت باشند.
وی افزود: برگزاری لیگ نقش موثری در شناخت این رشته به جامعه دارد و به پیشرفت هر چه بیشتر این رشته در سطح استان کمک می‌کند.
دبیر هیئت ژیمناستیک استان اصفهان با اشاره به اولویت‌های این هیئت در دوره مدیریت اصغر نکوگل بیان داشت: تدوین برنامه راهبردی در ژیمناستیک اولویت نخست ما بود که بعد از برگزاری نشست‌هایی با مسئولان، پیشکسوتان و برخی از روسای هیئت‌های شهرستانی تدوین شد تا بر مبنای شش گام اصلی مدیریت استراتژیک مسیر حرکت روی به جلوی هیئت مشخص شود.
وی با بیان اینکه امیدواریم با حمایت جامعه 14هزار نفری ژیمناستیک اهداف قهرمانی و همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان را پیش ببریم، تصریح کرد: مشکل نبود نظام جامع اداری بین هیئت‌ استان و هیئت‌های شهرستانی یکی از مشکلاتی است که با آن مواجه بوده‌ایم.
پارسی‌منش افزود: در هیئت‌های شهرستانی باید حکم سه نفر از اعضای هیئت رئیسه به تایید رئیس هیئت استان برسد و هیئت‌ها نیز گزارش فصلی عملکرد خود را به هیئت استان ارسال کنند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول