اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

دهه فجر بزرگداشت ارزش‌های دینی است

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات گفت: دهه فجر یادآور روزهای شکوهمند انقلاب اسلامی و بزرگداشت ارزش‌های اسلامی دینی و ملی است.

دهه فجر بزرگداشت ارزش‌های دینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامعلی حبیبی‌منش پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر قاینات اظهار داشت: بحث برگزاری مراسم دهه فجر، یادآور روزهای شکوهمند انقلاب اسلامی و بزرگداشت ارز‌ش‌های اسلامی است.
وی افزود: رشادت‌های گذشته بحثی است که هیچ وقت در تاریخ ایران فراموش نخواهد شد.
فرماندار قاینات گفت: در ایام یوم‌الله دهه فجر بود که ملت بزرگ از یوق استثمار آزاد شد و استقلال به دست آورده و به هویت دینی خودشان بازگشت.
حبیبی‌منش ادامه داد: در آن زمان مردم خود اداره کشور را به دست گرفتند و به استکبارهای بزرگ تو دهنی زدند.
وی یادآور شد: ریشه این حرکت‌ها و انقلاب‌هایی که امروز در گوشه و کنار جهان شاهد هستیم به انقلاب اسلامی ایران برمی‌گردد که حضرت امام (ره) آن را آغاز و مقام معظم رهبری آن را با هوشیاری و شجاعت ادامه می‌دهند.
فرماندار قاینات خاطرنشان کرد: جامعه از زن و مرد تشکیل شده است و در امر انقلاب و تداوم آن، هم مردها و هم زن‌ها نقش داشته‌اند و بین آنها تبعیضی وجود ندارد.
حبیبی‌منش گفت: در ایام باقی مانده از سال با مسائل مهمی مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی، برگزاری برنامه‌های دهه فجر و جلسات برنامه‌ریزی سفرهای نوروزی رو به رو خواهیم بود.
وی یادآور شد: در این راستا وظیفه همگان است که مردم را تشویق کنند تا در انتخابات شرکت کرده و بهترین کاندیدا را به مجلس معرفی کنند.    
انتهای پیام/ی20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول