اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران

برنامه‌های کمیته بانوان مازندران در دهه فجر اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، برنامه‌های کمیته بانوان مازندران در دهه فجر را اعلام کرد.

برنامه‌های کمیته بانوان مازندران در دهه فجر اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، زهرا شرف‌الدین ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته بانوان ستاد گرامیداشت دهه فجر استان مازندران با تشریح اهداف برنامه‌های کمیته بانوان در دهه فجر سال جاری بیان داشت: انقلاب برای انسان‌سازی است و انسان سازی هم بدون داشتن معرفت دینی امکان‌پذیر نیست.
وی حضور موثر حوزه‌های علمیه و مراکز فرهنگی را یکی از ظرفیت‌های جامعه اسلامی دانست که نقش اساسی در تعمیق ارزش‌های دینی با رویکرد و شیوه نوین دارد.
مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان مازندران خاطرنشان کرد: ‌بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به دلیل جهلی است که از مسائل تربیتی داشتیم که این مهم با هوشیاری مسئولان فرهنگی باید برطرف شود.
شرف‌الدین با اشاره به تلاش بی‌وقفه برخی از دستگاه‌ها برای تسریع امور بانوان در مناسبت‌های برجسته سال گفت: اکنون که فرصت خدمتگزاری است باید تمام برنامه‌های دهه فجر را به سمتی سوق دهیم که مخاطب پس از اتمام هر مراسم مطلبی بیاموزد که راهبردی و مفید باشد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، برگزاری همایش‌های علمی و فرهنگی، جشنواره طبخ ماهی، ‌دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی با رویکرد دینی ویژه زوج‌های جوان و همچنین برپایی مسابقات ورزشی در سطح ادارات را از برنامه های شاخص استان برشمرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول