اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی خبر داد

آمادگی چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در معادن خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خراسان شمالی گفت: شرکت‌های چینی برای سرمایه گذاری در استخراج معادن استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

آمادگی چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در معادن خراسان شمالی
محمد صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه خراسان شمالی از حجم ذخایر معدنی بالایی برخوردار است، اظهار داشت:‌ در سطح این استان معادن غنی و بکری وجود داشته که با سرمایه‌گذاری خارجی قابلیت استفاده بهتر از آن فراهم می‌شود.
وی آمادگی سرمایه‌گذاری چینی‌ها در سایر حوزه‌های تولیدی و صنعتی خراسان شمالی را برشمرد و گفت: بر همین اساس در آینده نزدیک هیئتی از چین به این استان سفر و از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی بازدید به عمل خواهند آورد.
صمدی با اشاره به اینکه در سفر اخیر هیئت تجاری ایران که با محوریت خراسان شمالی انجام شد، طرف‌های چینی همچنین از آبنبات بجنورد استقبال کردند، افزود: استان در این زمینه آمادگی خود را برای ارائه تجربیات و همچنین صادرات این محصول به کشور چین اعلام کرد.
وی با بیان اینکه آبنبات یا شکر پنیر از قدیم‌الایام به عنوان سوغات بجنورد مطرح بوده است، گفت: اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان حمایت‌های لازم را به منظور ارتقای کیفیت به ویژه در بخش بسته بندی داشته است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خراسان شمالی یادآور شد: بر همین اساس طی سال‌های اخیر یکی از شرکت‌های تولیدی در زمینه آبنبات با صادرات این محصول، به کشورهای مختلف از جمله مالزی توانست عنوان صادرکننده نمونه را کسب کند.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول