اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر:

عضویت طلاب در کتابخانه‌های بوشهر رایگان صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: طلاب علوم دینی به صورت رایگان، به عضویت کتابخانه‌های عمومی پذیرفته می‌شوند.

عضویت طلاب در کتابخانه‌های بوشهر رایگان صورت می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صدرالله محشم صبح امروز در دیدار با معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران زمینه‌های همکاری کتابخانه‌های عمومی و حوزه‌های علمیه را بررسی کردند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با اشاره به پیشینه حضور روشنگرانه و تاریخ‌ساز روحانیت در تاریخ مبارزات تشیع و کشور اظهار داشت: این اداره کل در جهت هرگونه همکاری و خدمات‌رسانی به طلاب علوم دینی و به‌ویژه طلاب خواهر، اعلام آمادگی کرده و امیدواریم با همکاری مدیریت حوزه‌های علمیه بوشهر، بتوانیم به زودی شاهد راه‌اندازی یک کتابخانه تخصصی حوزوی و علوم قرآنی در بوشهر باشیم.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر افزود: طلاب علوم دینی از این پس می‌توانند به صورت رایگان، به عضویت کتابخانه‌های عمومی استان درآمده و بابت استفاده از خدمات الکترونیک این اداره کل از پرداخت هرگونه وجهی معاف هستند.
معاون آموزشی حوزه‌های علمی خواهران کشور، ضمن تشریح جایگاه و ضرورت حوزه‌های علمیه خواهران و حساسیت شرایط اجتماعی و نیز اوضاع جهان اسلام و منطقه، بر لزوم هوشیاری نیروهای فرهنگی، سازماندهی مناسب امکانات و برنامه‌ریزی در خصوص مقابله با هجمه‌های فرهنگی و جنگ روانی و نرم دشمن تاکید کرد.
حسین اسحاقی خواستار همکاری این دو ارگان شد و بیان کرد: کتابخانه‌های عمومی در جهت ارائه خدمات‌دهی مناسب و ویژه به حوزه‌های علمیه به طور کلی و حوزه‌های علمیه خواهران به طور اخص، با مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران همکاری کرده و در این جبهه فرهنگی دینی سنگرهای امام زمان (عج) را یاری دهند.
در پایان این جلسه  مقرر شد جلسات هم‌اندیشی به منظور گسترش همکاری‌ها بین کتابخانه‌های عمومی و حوزه‌های علمیه استان، به صورت ادواری برگزار شود.
انتهای پیام/آ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول