اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کارخانه تجهیزات مدارس ایران خبر داد

صادرات تجهیزات مدارس ایران به کشورهای اروپایی

خبرگزاری فارس: مدیر کارخانه تجهیزات مدارس ایران با بیان اینکه کارخانه تجهیزات مدارس ایران تمام مبلمان مدارس مازندران و کشور را تولید می‌کند، گفت: تاکنون محصولات این کارخانه به دبی، انگلستان (مدارس ایرانیان خارج از کشور )، تاجیکستان و عراق صادر شده است.

صادرات تجهیزات مدارس ایران به کشورهای اروپایی
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محسن شیخ‌الملوکی پیش از ظهر امروز در نشست‌ هم‌اندیشی با هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران با بیان اینکه شرکت تجهیزات مدارس ایران با حدود 450 پرسنل در بخش‌های تولید و پشتیبانی در ساری مستقر است، گفت: این شرکت از سال 83 تاکنون به صورت خصوصی اداره می‌شود.
وی ابراز داشت: این کارخانه با 57 هزار متر مربع فضای بخش تولید، دارای خطوط فلزکاری، رنگ رباتیک نقاشی فلز، مونتاژ و کاموایر(انبار محصول و بارگیری)، تعمیرات عمومی، خط چاپ UV ماشین‌آلات و دایکاست رباتیک و تزریق پلاستیک CNC است.
شیخ‌الملوکی با اشاره به اینکه 230 نوع محصول در قالب مبلمان اداری و کلاس مراکز آموزشی در این کارخانه تولید می‌شود، تصریح کرد: ظرفیت تولید این کارخانه در روز 7 هزار محصول است.
این مسئول با اشاره به کارخانه تجهیزات مدارس ایران با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و 200 هزار محصول از لحاظ تیراژ، تنوع و کیفیت رتبه نخست کشور را در تولید مبلمان اداری دارا است، خاطرنشان کرد: شرکت بعد از آن با تولید سالانه 80 هزار محصول در جایگاه دوم قرار دارد.
شیخ‌الملوکی با بیان اینکه کارخانه تجهیزات مدارس ایران تمام مبلمان مدارس مازندران و کشور را تولید می‌کند، تصریح کرد: تاکنون محصولات این کارخانه به دبی، انگلستان (مدارس ایرانیان خارج از کشور)، تاجیکستان و عراق صادر شده است.
مدیر کارخانه تجهیزات مدارس ایران با بیان نیاز روزانه 3هزار و 500 محصول کشور به این نوع تولیدات، از اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران خواست تا با حمایت موثر، ظرفیت خالی این کارخانه را به بخش صادرات اختصاص دهد.
وی در پایان اذعان داشت: بیشترین نیاز دستگاه‌های آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و مراکز آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و موسسات غیرانتفاعی از محصولات کارخانه تجهیزات مدارس ایران تامین می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول