اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام باشگاه مس کرمان:

مس کرمان گلزن کم دارد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام باشگاه مس کرمان گفت: یکی از مشکلات کنونی مس، گلنزنی‌های مهاجمان تیم است و اگر یک بازیکن گلزن در تیم بود، مس به هیچ تیمی نمی‌باخت.

مس کرمان گلزن کم دارد
حسن واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به شکست این تیم برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: بازیکنان تیم مس تا دقیقه 60 مقابل میزبان مسابقه، بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما این حواشی بود که مس را در این بازی زمین‌گیر کرد.
وی بیان کرد: بروز برخی حواشی در کنار تیم و همچنین سهل‌انگاری‌‌هایی موجب شد مس در بوشهر نتیجه لازم را به دست نیاورد.
واحدی هدف اصلی مجموع شرکت مس و باشگاه را حفظ تیم در لیگ برتر و تغییر شرایط تیم دانست و افزود: این مجموعه در کنار کادر فنی و بازیکنان تلاش زیادی دارند تا مس از شرایط کنونی خارج شود.
وی به حواشی بازی شاهین بوشهر اشاره کرد و گفت: فحاشی‌های بوشهری‌ها به بازیکنان تیم و همچنین اطلاع ناگهانی کادر فنی از دو اخطاره بودن حسن‌زاده به تیم لطمات بزرگی وارد کرد.
واحدی با اشاره به انجام رایزنی‌های صورت گرفته برای جذب یک مهاجم گلزن بیان داشت: یکی از مشکلات کنونی مس گل نزدن‌های مهاجمان تیم است و اگر یک بازیکن گلزن در تیم بود، مس به هیچ تیمی نمی‌باخت.
قائم‌مقام باشگاه مس کرمان با بیان اینکه آمار و ارقام نشان داده خط دفاعی مس در برخی مواقع عملکرد خوبی از خود نشان داده است، عنوان کرد: در شرایط کنونی یک مهاجم فوق‌العاده کمک زیادی به مس می‌کند.
وی در زمینه صحبت‌هایی مبنی بر حضور کرار جاسم در مس اذعان کرد: این بازیکن نیازهای ما را برآورده نمی‌کند، ضمن آنکه این بازیکن در حالی که به مس نیامده در رسانه‌ها اعلام کرده، خواهان 500 میلیون تومان دستمزد برای حضور در مس است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول