اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

دستاوردهای انقلاب در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باید با اجرای برنامه‌های منسجم و متنوع در این استان نهادینه شود.

دستاوردهای انقلاب در جامعه نهادینه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داود شیوندی پیش ازظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی برنامه‌های کمیته اجرایی تعاون و کارگری دهه مبارک فجر در این اداره‌کل، اظهار داشت: باید در برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آنچه در توان داریم در طبق اخلاص بگذاریم، چراکه هرچه داریم از برکات دهه مبارک فجر است.
وی با تأکید بر اینکه باید همه ساله مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با عظمت‌تر از سال گذشته برگزار شود، گفت: با توجه به اینکه دشمنان همواره با توطئه و کارشکنی‌های مختلف درصدد منزوی و مهار قدرت جمهوری اسلامی هستند، همکاری و حمایت تمام قدرت‌ها و عوامل ضد انقلاب اسلامی چه قبل از انقلاب و چه پس از آن در جریان آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر این مطلب را بیشتر ثابت می‌کند.
شیوندی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی با قدرت، نیرو و برخوردار از ابزار مناسب است که تبدیل به مدل و الگویی مناسب برای همه آزادیخواهان در راه مبارزه برای رهایی از سلطه و کسب استقلال شده است.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اهمیت برگزاری باشکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال‎جاری، افزود: باید تمام برنامه‌ها و مراسم‌ دشمن‌شکن باشد تا بار دیگر صلابت و اقتدار نظام بر دشمنان انقلاب و نظام ثابت شود.
وی اظهار امیدواری کرد که با تأسی از منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، بسیجیان و ولایت‎مداران خوبی بوده و با اطاعت از فرمان ولی امر مسلمین، حرکت، دیدگاه و ایده‎مان در جهتی باشد که خواسته مقام عظمای ولایت است.
شیوندی در ادامه به تشریح اهداف و برنامه‌‎های کمیته تعاون و کارگری در دهه مبارک فجر پرداخت و بیان داشت: باید برنامه‎ها را با انسجام، قدرت و قوت بیشتری انجام دهیم و با توجه به اینکه جامعه هدف ما تعاونگران، کارگران، صنعتگران، کارآموزان و بازنشستگان است باید زمینه‌های مشارکت و فعالیت‌های این بزرگواران را در برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر به نحو شایسته مهیا کنیم.
مسئول کمیته تعاون و کارگری دهه فجر چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باید با تلاشی وافر به تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با اجرای برنامه‌های منسجم و متنوع و ایده‌آل در سطح استان با شور و شعف انقلابی بپردازیم و ارزش‌های آرمانی نظام مقدس جمهوری اسلامی را نهادینه‌تر کنیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول