اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال شهرستان زنجان:

تیم والیبال آقایان عصر چوب زنجان به بجنورد می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال شهرستان زنجان با اشاره به آغاز دور برگشت لیگ دسته یک والیبال آقایان گفت: تیم عصر چوب زنجان در هفته دوم دور برگشت به دیدار تیم شهرک‌های صنعتی بجنورد می‌رود.

تیم والیبال آقایان عصر چوب زنجان به بجنورد می‌رود
هاشم مصائبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استان زنجان دو تیم والیبال با نام عصر چوب دارد که تیم بانوان در لیگ برتر تیم آقایان در لیگ یک حضور دارد.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره نتایج تیم والیبال عصر چوب آقایان گفت: متاسفانه به دلیل عدم یار گیری مناسب در ابتدای فصل این تیم نتوانسته است نتایج خوبی را کسب کند.
رئیس هیئت والیبال شهرستان زنجان اضافه کرد: تیم عصر چوب آقایان در یک گروه هفت تیمی قرار گرفته است.
وی با اشاره به پایان دور رفت بازی‌های لیگ دسته یک والیبال گفت: در حالی که یک بازی از دور برگشت هم برگزار شده است، ولی هنوز تکلیف یک بازی از دور رفت که به دلیل خروج تیم حریف از زمین ناتمام مانده است، مشخص نشده است.
مصائبی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره تعداد بازیکنان تیم عصر چوب آقایان تصریح کرد: تیم عصر چوب در مجموع 18 بازیکن دارد که به جز چهار نفر از آنها بقیه ورزشکاران، بومی استان هستند.
وی با اشاره به اینکه همه تیم‌های حاضر در لیگ یک باید تیم‌هایی هم در رده سنی نوجوانان و جوانان داشته باشد، افزود: مسابقات تیم‌های رده سنی نوجوانان از 30 دی ماه به صورت متمرکز و در استانی که فدراسیون انتخاب می‌کند، برگزار می‌شود.
رئیس هیئت والیبال شهرستان زنجان با بیان اینکه تیم نوجوانان عصر چوب وضعیت مطلوبی دارد، گفت: با توجه به اینکه این تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است جای امیدواری برای کسب نتایج مطلوب توسط این تیم در مسابقات قهرمانی کشور وجود دارد.
وی با یادآوری آغاز دور برگشت لیگ دسته یک والیبال آقایان گفت: تیم عصر چوب زنجان در هفته دوم دور برگشت روز چهارشنبه این هفته 14 دی ماه به دیدار تیم شهرک‌های صنعتی بجنورد می‌رود.
مصائبی از جذب سه بازیکن در نیم فصل بازی‌های لیگ دسته یک والیبال خبر داد و ابراز امیدواری کرد، تیم والیبال عصر چوب با کسب چند برد در لیگ دسته یک باقی بماند، چرا که از اول لیگ هم بنا بر حفظ تیم در لیگ بوده است.
وی تاکید کرد: تیم‌های رده سنی استان زنجان طبق برنامه‌های تدوین شده در مسابقات استانی و سپس در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول