اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهردار تبریز اعلام شد

اولویت‌های بودجه‌ای سال آینده شهرداری در حوزه حمل و نقل درون‌شهری

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز اولویت‌های بودجه‌ای سال 91 شهرداری در حوزه حمل و نقل درون‌شهری را اعلام کرد.

اولویت‌های بودجه‌ای سال آینده شهرداری در حوزه حمل و نقل درون‌شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در تشریح جزییات لایحه بودجه تقدیمی سال 91 شهرداری به شورای اسلامی شهر، به مهم‌ترین برنامه‌های زیرساختی شهرداری در سال آینده در حوزه‌ها حمل و نقل و ترافیک شهری اشاره کرد.
وی افزود: تقویت حمل و نقل درون‌شهری با خرید 200 دستگاه اتوبوس، خرید یک‌هزار و 500 دستگاه تاکسی جدید، تکمیل ترمینال بزرگ تبریز، احداث دو توفقگاه اتوبوس‌های شهری در غرب و شرق تبریز، تسریع مراحل اجرایی قطار شهری و پیگیری تحویل واگن‌های خط اول، احداث پایانه جنوب غرب تبریز، استقرار سیستم‌های هوشمند کنترل، ردیابی و ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی، احداث چهار تقاطع غیرهمسطح به ویژه در پل قاری و ولی‌امر، افزایش تعداد جایگاه‌های CNG در سطح شهر، افزایش تعداد دوربین‌های کنترل ترافیک تا سقف 100 دوربین در تقاطع‌ها و چهارراه‌ها، ساخت حداقل 10 پمپ بنزین کوچک، اجرای 20 پل عابرگذر عادی و مکانیزه، راه‌اندازی تاکسی‌متر بر روی تاکسی‌ها و احداث سه مجموعه پارکینگ عمومی به ویژه در محدوده آبرسان و 17 شهریور از جمله برنامه‌ها و طرح‌های زیرساختی شهرداری در سال آینده برای بهبود وضعیت ترافیک و حمل‌ونقل درون‌شهری است.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی شهرداری برای اجرای طرح ترافیک محدوده مرکزی شهر از سال آینده پس از گذشت پنج سال خبر داد و گفت: شهرداری این آمادگی را دارد تا در صورت ابلاغ اجرای طرح ترافیک محدوده مرکزی تبریز از سوی مسئولان ذی‌ربط در اجرای این طرح مشارکت کند چراکه الزامات و مقدمات اجرای طرح ترافیک محدوده مرکزی تبریز، از مدت‌ها قبل از سوی شهرداری تأمین و فراهم شده است.
نوین در خاتمه ابراز امیدواری کرد با اجرای این برنامه‌ها و طرح‌های راهبردی زمینه برای بهبود وضعیت ترافیک و نیز حمل و نقل درون‌شهری تبریز در سال آینده فراهم شده و بخش قابل توجهی از مشکلات شهروندان در این بخش رفع شود.
کلیات لایحه بودجه سال 91 شهرداری تبریز چندی پیش با سقف ریالی 13 هزار و 660 میلیارد ریال ، 33 روز زودتر از موعد مقرر قانونی به منظور بررسی و تصویب نهایی از سوی شهردار تبریز تقدیم شورای اسلامی شهر شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول