اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو ماهه گذشته

1300 مورد بازرسی از واحدهای صنفی میناب انجام شد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از انجام یک‌ هزار و 300 مورد بازرسی طی دو ماه گذشته از واحدهای صنفی شهرستان میناب خبر داد.

1300 مورد بازرسی از واحدهای صنفی میناب انجام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، علی عبدلی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت نظارت‌ها و بازرسی‌ها در بازار و نقش آن در تعدیل قیمت‌ها اظهار داشت: در راستای احقاق حقوق مصرف کنندگان و انجام وظایف سازمانی و به منظور کنترل تنظیم بازار کالا و خدمات، تعداد مورد بازرسی مذکور از واحدهای صنفی شهرستان میناب به عمل آمده است.
وی با بیان اینکه این بازرسی‌ها دو ماهه آبان و آذر محقق شده است،‌ در این ‌ارتباط‌ تعداد 165 پرونده شامل 221 مورد بند تخلف به ارزش ریالی 114 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار داشت: در همین مدت در مجموع 86 مورد گزارش مردمی به ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میناب واصل که پس از اعزام بازرسان به محل‌های مورد نظر از این میزان 58 مورد تخلف محرز و برای طی مراحل قانونی به ادراه تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال و مابقی نیز غیر متخلف شناخته شده است.
این مسئول به گستردگی حوزه اصناف به امور نظارتی واحد بازرگانی در این زمینه اشاره کرد و گفت: با آموزش‌های مطروحه و نظارت‌های مداوم بازار استان از ثبات و روند مناسبی برخوردار شده است.
عبدلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود همچنین با اشاره به اهمیت دوره‌های آموزشی در سطوح مختلف برای افراد متقاضی از برگزاری 61 دوره آموزشی ویژه اصناف و اتحادیه‌های صنفی طی 9 ماهه سال 90 در شهرستان‌های استان هرمزگان خبر داد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان بیان اینکه از مجموع این دوره‌های 33 دوره آموزشی در شهرستان بندرعباس و 28 دوره دیگر در شهرستان‌های میناب، رودان، جاسک و بندرخمیر برگزار شده، اظهار داشت: در بندرعباس حدود یک ‌هزار و 700 نفر و در شهرستان‌ها حدود یک ‌هزار نفر در این دوره‌ها شرکت کردند و از آموزش‌های لازم بهره‌مند شده‌اند.
به گفته عبدلی‌زاده، دوره‌های برگزار شده در دو سطح، ویژه اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنفی و متصدیان واحدهای صنفی ارائه شده است.
وی در پایان از تمامی شهروندان در استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی ضمن تماس با تلفن 124 و یا حضور در اداره صنعت، معدن و تجارت استان و شهرستان‌ها تخلفات را اعلام تا مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.
انتهای پیام/‌ش20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول