اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد:

گازرسانی بیش از 15 کیلومتر در چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: گازرسانی بیش از 15 کیلومتر به شهرستان چالدران از برنامه‌های شرکت گاز در سال جاری است.

گازرسانی بیش از 15 کیلومتر در چالدران
به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، احمدرضا قلی‌پور در بازدید از روند اجرای پروژه‌های عمران روستایی اظهار داشت: عملیات گازرسانی به دو روستای سعدل و گل‌اشاقی در حال حاضر از 40 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که سال آینده به پایان می‌رسد.
وی افزود: گازرسانی به شهر آواجیق، روستاهای عباس‌کندی، زاویه‌علیا، زاویه‌سفلی و تازه‌کند از برنامه‌های آتی این شهرستان در راستای توسعه شبکه گازرسانی است.
این مسئول اضافه کرد: شرکت گاز شهرستان چالدران 4 هزار و 571 مشترک دارد که بیش از 468 مشترک در سال جاری اشتراک‌پذیری شده‌اند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر 99 درصد از شهروندان سیه‌چشمه‌ای از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
قلی‌پور افزود: امیدواریم با تست نهایی کارشناسان اداره گاز به زودی تمام شهر سیه‌چشمه از این نعمت بهره‌مند شوند.
وی اضافه کرد: مصرف متوسط روزانه مردم شهر سیه‌چشمه از گاز حدود 60‌ هزار مترمکعب است.
به گفته این مسئول در سال جاری مردم این شهرستان 15 درصد در مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته صرفه‌جویی کرده‌اند.
فرماندار چالدران در ادامه در بازدید از پروژه‌های راه‌سازی از پیشرفت 60 درصدی روند احداث جاده چالدران به بخش دشتک خبر داد.
وی با بیان اینکه امیدواریم با مساعدت‌های استاندار آذربایجان غربی و همچنین از محل اعتبارات عمرانی این شهرستان این پروژه در سال 91 به اتمام برسد، افزود: عملیات اجرایی این جاده از سال 84 آغاز شده است که به دلیل کمی اعتبارات و ضعف پیمانکار راکد مانده بود.
این مسئول اضافه کرد: با تعویض پیمانکار و مساعدت‌های مسئولان استان از سال گذشته این طرح شتاب بیشتری به خود گرفته و تاکنون از 46 کیلومتری این جاده، 19 کیلومتر آن آسفالت شده است.
فرماندار چالدران اضافه کرد: در سفر اخیر استاندار آذربایجان غربی به منطقه علاوه بر اعتبارات مصوب شهرستان چالدران در سال جاری، مبلغ 55 میلیارد ریال هم به این شهرستان اختصاص یافت که از این میزان اعتبار 20 میلیارد ریال آن برای بهسازی و اتمام این جاده اختصاص می‌یابد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول