اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد کرمان:

56 کتاب در کرمان مجوز چاپ گرفتند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: 56 عنوان کتاب در دو ماه گذشته مجوز چاپ گرفتند.

56 کتاب در کرمان مجوز چاپ گرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان وحید محمدی، اظهار داشت: 56 عنوان کتاب در دو ماه گذشته مجوز چاپ گرفتند.
محمدی افزود: هیئت نظارت بر اجرای ضوابط نشر کتاب استان در نشست خود که با حضور 20 نفر از اعضا در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با صدور مجوز این تعداد کتاب موافقت کرد.
وی خاطرنشان کرد: این کتاب‌ها در زمینه‌های مختلف ادبیات، تاریخ، جغرافیا، علوم محض، اقتصاد، مدیریت، پزشکی، کودک و نوجوان و دانشگاهی، مجوز چاپ و انتشار گرفته‌اند.
محمدی بیان داشت: در این نشست 74 عنوان کتاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نهایت برای 56 عنوان کتاب مجوز چاپ و انتشار صادر شد.
وی گفت: همچنین در این نشست دو عنوان کتاب غیرقابل چاپ و 11 عنوان مشروط شناخته شدند، پس از انجام اصلاحات خواسته شده مجوز قبل از چاپ آنها صادر می‌شود.
انتهای پیام/ص30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول