اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد

معرفی بیش از 4 هزار طرح اشتغالزایی به بانک‎های گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از معرفی 4 هزار و 580 طرح مشاغل خرد و مشاغل خانگی به بانک‎های استان خبر داد.

معرفی بیش از 4 هزار طرح اشتغالزایی به بانک‎های گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین‎علی خواجه‎مظفری ظهر امروز در نهمین جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: 4 هزار و 580 طرح اشتغالزایی با اعتبار 9 میلیارد به بانک‎ها معرفی شده است که تاکنون 433 طرح به مبلغ 970 میلیون پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه در راستای مصوبات جلسه هشتم کارگروه اشتغال جلساتی را با مدیر عامل بانک‌های استان برگزار کرده‎ایم، تصریح کرد: در این جلسات با ارائه سریع تسهیلات توسط بانک‎ها رفع مشکلات و موانع را در این خصوص مورد بررسی قرار دادیم.
خواجه‌مظفری بیان داشت: همچنین در این جلسات مقرر شد تا برای اخذ وام مشاغل خانگی از یک میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان تنها با داشتن یک ضامن معتبر محقق شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: همچنین در خصوص راستی‌آزمایی مشاغل ایجاد شده از شغلی‎هایی که در هشت ماه اول امسال محقق شده دو نفر بازرس بازدید می‎کنند که این بازدیدها به صورت غیرمنتظره است که تاکنون موارد نشان می‎دهد در راستی‌آزمایی موفق بوده‎ایم.
وی ادامه داد: از 4 هزار و 580 طرح ارائه شده به بانک‎ها یک هزار و 519 طرح مربوط به صندوق مهر رضا(ع)، 966 طرح کمیته امداد امام خمینی (ره)، 582 طرح اداره کل بهزیستی، 460 طرح بنیاد شهید و امور ایثاگران، 406 طرح اداره کل فنی و حرفه‎ای، 392 طرح صنایع دستی، 172طرح اداره کل صنعت، معدن و تجارت، 39 طرح اداره کل زندان‎ها،  42طرح سازمان جهاد کشاورزی و دو طرح مربوط به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
انتهای پیام/ص20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول