اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی ایلام:

کاراته کاهای ایلامی حایز 9 مدال رنگی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان ایلام گفت: کاراته کاهای ایلامی حایز 9 مدال رنگی در مسابقات قهرمان کشوری شدند.

کاراته کاهای ایلامی حایز 9 مدال رنگی شدند
فرزاد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار کرد: مسابقات کاراته قهرمانی غرب کشور با شرکت 10 تیم از استان‌های همدان، کردستان، ایلام، کرمانشاه و شش تیم از استان لرستان در خرم آباد برگزار شد.
وی ادامه داد: تیم کاراته استان ایلام نیز با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حاضر شد و موفق به کسب عنوان‌های برتر این رقابت‌ها شد.
این مسئول اضافه کرد: تیم کاراته شهرستان ایوان که در این مسابقه به عنوان نماینده استان ایلام شرکت کرده بود، توانست 9 نشان را در رده‌های سنی زیر 9 سال، خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کسب کند.
فتاحی تصریح کرد: این تعداد مدال رنگی در کارنامه ورزشکاران کاراته کای ایلامی ثبت و درج شده و افتخاری برای استان ایلام است.
مدیرکل تربیت بدنی استان ایلام گفت: بهرام فتحی در وزن منهای 80 کیلوگرم و در رده سنی بزرگسالان، میلاد سلیمانی در وزن منهای 65 کیلوگرم و در رده سنی جوانان، محمدصدرا چولکی وزن منهای 35 کیلوگرم و در رده سنی زیر 9 سال موفق به کسب مقام نخست این دوره رقابت‌ها شدند.
وی ادامه داد: همچنین محمدجواد سلیمانی در وزن منهای 60 کیلوگرم، سعید خانی در وزن به اضافه 40 کیلوگرم، محمدحسن حیاتی در وزن منهای 40 کیلوگرم، علی چولکی در وزن منهای 40 کیلوگرم، حامد سلیمانی در وزن منهای 50 کیلوگرم و عیسی بهنوا در وزن منهای 70 کیلوگرم عنوان‌های سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.
این مسئول اضافه کرد: هیئت ورزشی کاراته توسعه کمی و کیفی ورزش کاراته در استان ایلام را در دستور کار قرار داده و تاکنون در این زمینه موفقیت‌هایی نیز حاصل شده است. 
فتاحی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری کاراته نیز از جمله برنامه‌های این هیئت ورزشی در راستای توسعه فعالیت‌های ورزش کاراته در نقاط مختلف و شهرستان‌های تابعه استان ایلام است که از سال‌های گذشته این مهم آغاز شده است.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول