اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان فرماندار مریوان:

نقش زنان در صحنه‌های انتخاباتی بی‌بدیل است

خبرگزاری فارس: مشاوران فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان نقش بانوان در صحنه‌های انتخاباتی کشور را بی‌بدیل عنوان کردند.

نقش زنان در صحنه‌های انتخاباتی بی‌بدیل است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مشاور امور بانوان فرماندار مریوان ظهر امروز در جلسه مشاوران فرمانداران در امور بانوان در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان، اظهار داشت: با توجه به تعداد زیادی از بانوان تحصیلکرده در این شهرستان، هیچ زنی در صحنه انتخاباتی کاندیدا نشده است.
لیلا میرزایی خواستار بازدید بانوان و مشاوران فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان از مناطق عملیاتی هشت ساله دفاع مقدس مریوان شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به حضور زنان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: زنان به عنوان رکن اصلی خانواده می‌توانند نقش فعالانه در آگاه‌سازی سایر افراد خانواده برای حضور پررنگ و هوشمندانه در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.
مشاور امور بانوان فرماندار مریوان تصریح کرد: زنان با حضور چشمگیر خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بار دیگر ثابت می‌کنند که می‌توانند نقش مؤثری در سرنوشت جامعه داشته باشند.

* آمادگی شهرستان سقز برای اجرای طرح ملی رحمت

مشاور امور بانوان فرماندار سقز از آمادگی این شهرستان برای اجرای طرح سراسری رحمت خبر داد.
الهام صالحی در ادامه به برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال در شهرستان سقز، افزود: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد، بازدید از سرای سالمندان، پیاده‌روی بانوان از مهم‌ترین این برنامه‌ها در ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال است.
وی بیان داشت: زنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس زنان چه در پشت جبهه و چه در داخل جبهه پا به پای مردان مبارزه کردند و رسالت خطیر خود را به خوبی به منصه ظهور رساندند.
مشاور امور بانوان فرماندار سقز در پایان خاطر نشان کرد: مهم‌ترین مسئولیت و نقش زنان در هر سطح از توانایی‌های اجتماعی، نقش مهم آنها در خانواده است.
انتهای پیام/صا20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول