اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان:

چوگان اصفهان هیچ زمان تعطیل نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان گفت: با وجود مشکلات فراوان مالی، در هیچ‌زمانی اجازه نمی‌دهیم که این رشته ملی در استان اصفهان به آستانه تعطیلی کشیده شود.

چوگان اصفهان هیچ زمان تعطیل نمی‌شود
رضوان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تغییرات فصل مشکلات زیادی را برای چوگان استان اصفهان به وجود می‌آورد با این حال برای چوگان ‌بازان این استان هیچ‌چیز غیر از تغییر رنگ گوی چوگان عوض نمی‌شود.
وی گفت: انگیزه چوگان‌بازان استان اصفهان برای ارتقای این رشته ورزشی به حدی بالاست که در زمان تمرین تنها به چوگان فکر کرده و هر‌گونه سختی مالی و سایر مشکلات را از یاد خود به دور می‌کنند.
نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان افزود: در تمام رشته‌های ورزشی به خصوص چوگان،حس ورزشی قوی‌تر از مسائل فیزیکی کاربرد دارد و این مورد را در تک‌تک چوگان‌بازان استان اصفهان می‌توان به خوبی مشاهده کرد.
وی گفت: مشکلات چوگان اصفهان بسیار کوچک‌تر از این است که روح چوگان‌بازان اصفهانی را مورد آزار قراردهد.
جعفری بیان داشت: چوگان ورزش اصفهان است و فعالان رشته ورزشی چوگان از تمام توان خود برای پابرجایی این رشته بومی در اصفهان استفاده می‌کنند.
وی ادامه داد: چوگان‌بازان استان اصفهان با انجام تمرینات سخت و پشتکار عالی، حمایت همه‌جانبه خود را از رشته چوگان استان اصفهان اعلام کرده و به هیچ عنوان از موضع خود عقب‌‌نشینی نمی‌کنند.
انتهای پیام/خ۳۰/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول