اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت چوگان استان اصفهان:

دست در دست هم مشکلات چوگان را برطرف می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت چوگان استان اصفهان گفت: برای برطرف کردن مشکلات چوگان اصفهان تنها روش ممکن، اتحاد و همبستگی تیمی است.

دست در دست هم مشکلات چوگان را برطرف می‌کنیم
محمدرضا عابدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اتحاد و همبستگی تیمی در بازی چوگان به معنای فضا خالی کردن ریاست به نفع مدیران کاردان برای پیشرفت این ورزش بومی، ملی و در عین حال مظلوم استان اصفهان است.
وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود در مجمع هیئت چوگان استان اصفهان مراسم انتخاباتی رئیس جدید این هیئت برگزار شود، تصریح کرد: با اینکه هماهنگی‌های لازم با فدراسیون چوگان انجام شد اما به دلیل برگزاری رقابت‌های جهانی و حضور نیافتن نمایندگان فدراسیون چوگان در این مراسم، زمانی دیگری برای انتخاب رئیس جدید چوگان استان اصفهان انتخاب می‌شود.
رئیس هیئت چوگان استان اصفهان در مورد تعداد نامزدهای انتخاباتی برای تصدی‌گری ریاست چوگان استان اصفهان بیان داشت: در حال حاضر من به همراه دو نفر دیگر خود را برای شرکت در این انتخابات آماده می‌کنیم.
وی ادامه داد: یکی از نامزدهای معرفی شده برای ریاست هیئت چوگان استان اصفهان، جعفری، رئیس بناها و آثار باستانی اصفهان است که به نظر من این فرد دارای توانایی‌های فراوانی در برطرف کردن مشکلات حاد رشته چوگان استان اصفهان دارد.
عابدی اضافه کرد: با اینکه در رشته چوگان تجربه لازم را دارم اما به دلیل تبحر خاص و مدیریت خوب آقای جعفری در زمان انتخابات ریاست هیئت چوگان به نفع ایشان کنار می‌روم.
وی در مورد مشکلات چوگان استان اصفهان مانند کمرنگ شدن فرهنگ چوگان‌بازی در بین مردم از جمله بانوان اصفهانی با بیان اینکه حدود 300 سال پیش تعداد بانوان چوگان‌باز اصفهان در حدود 70 نفر بوده است، تاکید کرد: امروز تعداد بانوان چوگان این استان در حدود 16 نفر است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول