اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر:

67 شهید گمنام در استان بوشهر خاکسپاری شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر گفت: 67 شهید گمنام در استان بوشهر خاکسپاری شده‌اند.

67 شهید گمنام در استان بوشهر خاکسپاری شده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد موحد ‌‌در نشست بررسی وضعیت یادمان‌های شهدای گمنام دشتستان اظهار داشت: واژه ایثار و شهادت یک واژه ارزشمند و باقداست است و تکریم شهدا و ایثارگران باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
وی افزود: شهدا با تقدیم جان خود، زمینه را برای اقتدار و سربلندی این نظام فراهم کرده‌اند و بزرگداشت این عزیزان و تکمیل و تجهیز یادمان شهدا امری لازم است.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد در چند سال گذشته برای تکمیل یادمان شهدای گمنام استان بوشهر تلاش بسیار زیادی در سطح استان بوشهر انجام گرفته و مسئولان نیز همکاری خوبی داشته‌اند.
موحد تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 67 شهید گمنام در سطح استان بوشهر دفن هستند که از این تعداد 15 شهید در محل گلزار شهدای استان دفن هستند. 
وی اضافه کرد: درخواست‌های مردمی زیادی در ارتباط با خاک‌سپاری شهدای گمنام از سراسر استان به ما می‌رسد ولی در حال حاضر اولویت خاکسپاری شهدای گمنام به شهرها و دانشگاه‌های بزرگ است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر اذعان داشت: دشتستان در واقع میزبان 24 شهید گمنام است و شهدای گمنام در شهرهای مختلف این شهرستان به خاک سپرده شده‌اند.
موحد افزود: یک شهید گمنام در گلزار شهدای دالکی و 2 شهید در گلزار شهدای برازجان به خاک سپرده شده، ضمن اینکه یک شهید در گلزار شهدای سعدآباد دفن شده و دیگر شهیدان گمنام در محل یادمان شهدای گمنام در شهرهای سعدآباد، برازجان، شبانکاره و آبپخش دفن هستند.
وی از تلاش‌های مسئولین در تخصیص اعتبار و تکمیل این یادمان‌ها قدردانی کرد و گفت: هم‌اکنون تعداد 20 شهید گمنام در محل یادمان‌های شهدای شهرستان آرمیده‌اند و تلاش برای تکمیل هر چه سریع‌تر این یادمان‌ها با شتاب خوبی انجام می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول