اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی ستادکل نیروهای مسلح:

شهید علم‌الهدی بر اساس اندیشه عمل می‌کرد

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی ستادکل نیروهای مسلح گفت: شهید علم‌الهدی اهل فکر و اندیشه بود و بر اساس اندیشه و برنامه‌ریزی عمل می‌کرد.

شهید علم‌الهدی بر اساس اندیشه عمل می‌کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز محمدجعفر اسدی ظهر امروز در یادواره شهید علم‌الهدی اظهار داشت: حسین علم‌الهدی اهل فکر و اندیشه بود و بر اساس اندیشه و برنامه‌ریزی عمل می‌کرد، کار فرهنگی و جهادی او از روی اندیشه عمیق بود.
وی درباره شخصیت شهید علم‌الهدی تاکید کرد: شهید علم‌الهدی باید به عالمی می‌رفت که حق او بود در همان جایی که امام (ره) فرمود: شهدا در قهقهه مستانه‌شان و در شادی وصلشان عند ربهم یرزقنونند.
اسدی با اشاره به توانمندی‌های موجود در شهید علم‌الهدی خاطر‌نشان کرد: اگر شهید علم‌الهدی اکنون زنده بود، یکی از برنامه‌ریزان توانمند کشور می‌شد و شاید همتا نداشت.
معاون بازرسی ستادکل نیروهای مسلح گفت: شهید حسین علم‌الهدی اهل فکر و اندیشه بود و بر اساس اندیشه و برنامه‌ریزی عمل می‌کرد، کار فرهنگی و جهادی او از روی اندیشه عمیق بود.
اسدی افزود: امام خمینی (ره) فرمود آنچه داریم از محرم و صفر است؛ شهدا و خانواده‌هایشان از همین محرم و صفر الگوگیری کرده‌اند و خانواده شهید سید محمدحسین علم‌الهدی برکتی برای این استان و کشور محسوب می‌شوند.
معاون بازرسی ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: نیت شهید علم‌الهدی یک نیت ویژه بود، ارزش نیت او بالاتر از فعل اوست و نیت او در عملش کاملا هویدا بود.
مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: ما در اجتماع کنش‌ها و واکنش‌ها زندگی می‌کنیم؛ در تاریخ آمده است که در هنگام قرائت خطبه‌های نماز جمعه توسط پیامبر اکرم (ص) یک کاروان تجاری به شهر وارد شد و مردم خطبه‌های نماز جمعه را ترک کردند و به بازار رفتند اما در نماز جمعه تهران مقام معظم رهبری خطبه خواند و بمب منفجر شد یک نفر صحنه را ترک نکرد؛ یقین بدانید که این مردم بهتر از مردمان صدر اسلامند.
وی بیان کرد: در حماسه هویزه بدریون به گفته امام علی (ع) آشکار شدند و دین خود را به تاریخ ادا کردند و گفتند که ما اهل بیت (ع) را تنها نمی‌گذاریم، حتی اگر چرخ تانک‌ها اجساد ما را له کنند.
اسدی گفت: در جنگ تحمیلی 12 لشکر زرهی مکانیزه وارد کشور شدند و در ماه‌های اول بیش از 17 هزار کیلومتر مربع از خاک ما را غضب کردند، ولی مردانی گمنام در ارتش و سپاه و بسیج و جهاد سازندگی و شهربانی و همه انسان‌های آزاده که در کشور زندگی می‌کردند و به ویژه مردم خوزستان که بیشترین فشار را متحمل شدند، به دفاع از کشور پرداختند، در چنین وضعیتی مردم خوزستان در مقابل ارتش دنیا ایستادند، همه دنیا در عراق سرازیر شدند، ولی به لطف خدا و همت والای علم‌الهدی‌ها ظرف 8 سال سربلند بیرون آمدیم.
انتهای پیام/غ10/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول