اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش کردستان خبر داد

مشارکت دادن مردم در برنامه‌های هفته شورای آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: رئیس مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به نزدیک بودن هفته بزرگداشت شورای آموزش و پرورش استان گفت: زمینه‌های لازم برای مشارکت دادن مردم در برنامه‌های این هفته فراهم می‌شود.

مشارکت دادن مردم در برنامه‌های هفته شورای آموزش و پرورش
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، احمد عبداللهی چهارشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: این برنامه‌ها از 24 تا 30 دی‌ماه جاری در سطح مناطق و شهرستان‌های استان کردستان برگزار می‌شود.
وی افزود: تنویر افکار عمومی در رابطه با اهمیت شورا از دیدگاه اسلام، ارج نهادن به جایگاه شورا و نقش آن در جامعه و بیان دستاوردهای مختلف شورای آموزش و پرورش از جمله اهداف برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته شورای آموزش و پرورش است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تقویم روز شمار برنامه‌های این هفته تدوین شده است.
رئیس مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش بیان داشت: براساس این تقویم روز شنبه 24 دی ماه با عنوان شورا‌های آموزش و پرورش، بصیرت ولایی و روز 25 دی ماه با عنوان شوراهای آموزش و پرورش بستر وحدت، مشارکت و همراهی مسئولان نامگذاری شده است.
عبداللهی عنوان کرد: 26 دی‌ماه روز بستر وحدت، ایمنی و انسجام، 27 دی‌ماه روز مشارکت نهادها و خیرین و 28 دی ماه با عنوان شوراهای آموزش و پرورش توسعه مشارکت‌های مردمی نامگذاری شده است.
وی یادآور شد: خانواده و تعلیم و تربیت و شوراهای آموزش و پرورش تجلی معنویت و عبادت از جمله عناوین دو روز پایانی هفته بزرگداشت شورای آموزش و پرورش کردستان است.
وی در پایان سخنان خود خواستار توجه و همراهی مسئولان استان در برنامه‌های این هفته شد و بر توجه به این مهم تاکید کرد.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول