اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم کشتی پیشگامان آسانسور مازندران:

عسکری محمدیان در مرکز قلب مازندران بستری شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم کشتی پیشگامان آسانسور مازندران گفت: با باخت مقابل شهرداری ملایر، هنوز شانس صعود در لیگ کشتی ایران را داریم.

عسکری محمدیان در مرکز قلب مازندران بستری شد
بهمن صفری پس از شکست تلخ خانگی در برابر شهرداری ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم ما با پیروزی مقابل حریف شانس صعود به مرحله نیمه نهایی را بدست می‌آورد که با قضاوت ضعیف داوران در برخی اوزان در حضور تماشاگران خود بازنده میدان بودیم.
وی با انتقاد از کشتی‌گیران تیمش تصریح کرد: در کنار قضاوت ضعیف داوران در دو وزن، کشتی‌گیران تیم هم نتوانستند انتظارات مدیران باشگاه را برآورده کنند و روز خوبی را در برابر کشتی‌گیران ملایری نداشتند.
مدیرعامل تیم کشتی پیشگامان آسانسور مازندران در ادامه عنوان کرد: تیم ما اگر در این دیدار پیروز بود به طور مستقیم صعودش به مرحله نیمه نهایی حتمی می‌شد.
این مسئول ابراز داشت: اگر کشتی‌گیران تمرکز و دقت بهتری مقابل حریف  داشتند و با پیروزی تشک را ترک می‌کردند تا حدود زیادی صعود تیم به مرحله نیمه نهایی مسجل می‌شد.
صفری گفت: در حال حاضر با توجه به باخت مقابل شهرداری ملایر هر دو به طور اندازه شانس صعود دارند و چهره یکی دیگر از تیم صعودکننده این گروه به هفته آخر کشیده شد. 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران تیم پیشگامان آسانسور مازندران متشکل از کشتی‌گیران جوان و با استعداد بومی استان بوده که در سال‌های آینده می‌توان با شرکت در لیگ برتر با همین کشتی‌‌گیران برای قهرمانی امیدوار بود.
صفری گفت: به هیچ عنوان تیم پیشگامان آسانسور مازندران با دیگر تیم‌ها قابل قیاس نیست، زیرا قرارداد کل کشتی‌گیران و کادر فنی این تیم 15 میلیون تومان است که در برابر تیم‌های میلیاردی این مبلغ دیده نمی‌شود.
مدیرعامل پیشگامان آسانسور مازندران در پایان درباره غیبت عسگری محمدیان سرمربی این تیم در این دیدار حساس گفت: محمدیان با توجه به بیماری قلبی که از قبل داشته به دستور پزشک برای عمل جراحی در حال حاضر در بیمارستان قلب فاطمه‌الزهرا(ع) ساری بستری هستند و در غیاب او حسین کریمی و حسین شربتی هدایت تیم را در مقابل شهرداری ملایر برعهده داشتند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول