اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عسگری محمدیان:

می‌توانیم به مرحله نیمه‌نهایی کشتی باشگاه‌های ایران صعود کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم پیشگامان آسانسور مازندران گفت: می‌توانیم با برتری مقابل شهرداری ملایر به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور صعود کنیم.

می‌توانیم به مرحله نیمه‌نهایی کشتی باشگاه‌های ایران صعود کنیم
عسگری محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: این هفته یک دیدار حساس و نفس‌گیری را در ساری و در حضور تماشاگران خود در برابر شهرداری ملایر خواهیم داشت که هر دو تیم شانس صعود به مرحله نیمه نهایی دارند.
وی بیان داشت: تیم پیشگامان آسانسور مازندران از تیم‌های جوان لیگ کشتی کشور است که متکی به کشتی‌گیران جوان و کاملا بومی استان بسته شده است.
محمدیان درباره میزبان آمادگی کشتی‌گیرانش در این هفته گفت: برای دیدار مقابل شهرداری ملایر کشتی‌گیران تمرینات بسیار خوبی پشت سر گذاشتند و تمامی کشتی‌گیران با آمادگی کامل بدنی در برابر حریف به روی تشک می‌روند.
سرمربی پیشگامان آسانسور مازندران اظهار داشت: با حضور تماشاگران، تشویق هواداران و با تعصب و غیرت کشتی‌گیران به راحتی می‌توانیم مقابل حریف پیروز میدان باشیم و به عنوان یکی از تیم‌ها به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.
وی در ادامه لیگ امسال را  با حضور کشتی‌گیران باتجربه داخلی و خارجی خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: دو مسابقه در لیگ در هفته‌های آینده مقابل حریفان پیش‌رو داریم که با دو پیروزی که کسب خواهیم کرد به عنوان یکی از نماینده‌های مازندران به همراه تیم خونه به خونه بابل به مرحله نیمه نهایی صعود خواهیم کرد.
محمدیان گفت: مطمئنا تیم شهرداری ملایر هم برای گرفتن امتیاز و صعود به مرحله نیمه نهایی به ساری سفر می‌کند که کشتی‌گیران باید مواظب حریف باشند و به هیچ عنوان کشتی‌گیران حریف را ضعیف نشمارند.
به گزارش فارس از شهرستان ساری، تیم پیشگامان آسانسور مازندران از هفته هفتم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور فردا جمعه نهم دی از ساعت 17 در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری میزبان شهرداری ملایر است.
هر دو تیم پیشگامان آسانسور مازندران و شهرداری ملایر از گزینه‌های صعود به مرحله دوم و نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد کشور هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول