اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم کشتی خونه به خونه بابل:

قهرمان لیگ کشتی ایران می‌شویم

خبرگزاری فارس: مربی تیم کشتی آزاد خونه به خونه بابل گفت: با این کشتی‌گیران و کادر فنی مطمئنا قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور می‌شویم.

قهرمان لیگ کشتی ایران می‌شویم
علی شکری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم خونه به خونه بابل تجربه نخستین سال حضور در لیگ برتر کشتی کشور را دارد که در همان سال نخست مسئولان باشگاه به جذب بهترین‌های ایران خواهان قهرمانی از ما هستند.
وی بیان داشت: شش هفته از مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور پشت‌سر گذاشته شد و تیم خونه به خونه بابل با شش پیروزی پیاپی با اقتدار شانس اول قهرمانی این دوره از مسابقات است.
شکری‌پور در ادامه از کسب 12 امتیاز تیم‌اش در این پیکارها خبر داد و تصریح کرد: مطمئنا تیم خونه به خونه بابل به عنوان دومین نماینده مازندران است که در فصل جدید مقام قهرمانی لیگ برتر کشتی کشور را از آن خود خواهد کرد.
مربی تیم خونه به خونه بابل درباره برد اخیر تیم‌اش در مقابل پیشگامان آسانسور مازندران دیگر نماینده استان تصریح کرد: با توجه به اینکه صعود تیم ما به مرحله نیمه نهایی مسجل شده بود کادر فنی سعی کرد نفرات دوم و جوان‌تری را در این دیدار به روی تشک بفرستد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر صعود تیم‌های خونه به خونه بابل و ثامن‌الحجج سبزوار به مرحله نیمه نهایی مسجل شد، در دو دیدار آینده هم تلاش خواهیم کرد در برابر حریفان از کشتی‌گیران جوان‌تر استفاده کنیم.
شکری‌پور اظهار داشت: صعود تیم ما به مرحله نیمه نهایی مسجل شد و به همین خاطر با مشورت مسئولان باشگاه تلاش خواهیم کرد که میزبانی مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور را در بابل برگزار کنیم.
مربی تیم خونه به خونه بابل گفت: از حمایت مالی و معنوی برادران حسن‌زاده تشکر ویژه دارم که با پرداخت به موقع قرارداد کشتی‌گیران و کادر فنی کسب عنوان قهرمانی را برای این تیم فراهم می‌کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه با جذب کشتی‌گیران و مربیان با تجربه و ملی‌پوش فقط از ما قهرمانی می‌خواهد و مطمئنا تیم خونه به خونه بابل مستحق قهرمانی این دوره است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول