اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد:

افزایش کشف سلاح در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: امسال کشف سلاح در آذربایجان غربی افزایش یافته است.

افزایش کشف سلاح در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی جدیدی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: کشف سلاح در 5 ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته در آذربایجان غربی 11 میز 79 درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به آمار کشفیات مشروبات الکلی در آذربایجان غربی در این مدت، تصریح کرد: در 5 ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد افزایش یک ممیز 10 درصدی کشفیات قاچاق مشروبات الکلی هستیم.
این مسئول مقایسه کشفیات سوخت استان در 5 ماه نخست سال جاری با 5 ماه نخست سال گذشته را 303 ممیز 61 درصد اعلام کرد.
جدیدی با اشاره به اقدامات کنترلی انجام گرفته در استان، بیان کرد: افزایش میزان کشفیات سوخت، مشروبات الکلی و سلاح متاثر از اقدامات انجام گرفته در مرزها و تشدید کنترل مرزی است.
وی با بیان اینکه در سال جاری شاهد کاهش چشمگیر در کشفیات قاچاق کالا هستیم، گفت: در سال جاری یک میلیون و 752 هزار و 664 قلم داروی قاچاق کشف شده است ولی این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 3 میلیون و 642 هزار و 723 قلم بود که در این راستا یک میلیون و 898 هزار قلم کاهش در کشفیات را شاهد هستیم.
این مسئول بیشترین میزان قاچاق را در لوازم آرایشی و بهداشتی، پارچه، البسه، روسری، لوازم خانگی، وسائل صوتی و تصویری، مشروبات الکلی، سیگار، دارو، تجهیزات گیرنده ماهواره، سوخت و مواد خوراکی اعلام کرد.
جدیدی با اشاره به کالاهای قاچاق شده در سال جاری، تصریح کرد: در 5 ماه نخست سال جاری شاهد کشف 223 میلیارد ریالی کالای قاچاق  هستیم که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 67 درصد افزایش یافته است.
رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: تعداد پرونده‌های قاچاق کشف شده که ارزش ریالی آنها بالای 100 میلیون ریال است در سال جاری به 34 فقره رسیده است که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 22 فقره بود و در این زمینه نیز شاهد افزایش 12 درصدی هستیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول