اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهدیشهر:

دستگاه‏های اجرایی مهم‏ترین بازوی رهبری هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهدیشهر گفت: باید در جهت تحکیم ولایت و رهبری تلاش شود و فعالیت‏های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

دستگاه‏های اجرایی مهم‏ترین بازوی رهبری هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام محمد بارانی صبح امروز در جلسه شورای اداری مهدیشهر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‏های اجرایی مهم‏ترین بازوی رهبری هستند.
وی ادامه داد: شکر نعمت جمهوری اسلامی این است که در جهت شناساندن و تحکیم ولایت و رهبری تلاش کنیم.
امام جمعه مهدیشهر با مهم خواندن یوم‏الله نهم دی در تقویم رسمی ملت ایران اسلامی، خواستار تلاش و کوشش همه دولتمردان در بزرگداشت این روز و روزهای سرنوشت‏ساز دیگر در طول  تاریخ جمهوری اسلامی شد.
وی با بیان اینکه دستگاه‏های اجرایی مهم‏ترین بازوی رهبری هستند، گفت: شکر نعمت جمهوری اسلامی این است که در جهت شناساندن و تحکیم ولایت و رهبری تلاش کنیم.
بارانی بیان کرد: عواملی مانند جهل، تعصب، لجاجت، هوی نفس، دنیاگرایی، حسادت، کبر، عدم امر به معروف و نهی از منکر باعث خسران و حق‏گریزی افراد می‏شود و باید سعی شود که این عیوب در وجود افراد پاکسازی و رفع شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول