اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال

صبای قم به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در رقابت‌‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور مقابل تیم فوتسال گسترش فولاد تبریز برای جبران ناکامی تلاش می‌کند.

صبای قم به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور روزهای پایانی این هفته وارد پنجمین هفته از دور برگشت خود می‌‌شود و طی آن 14 تیم حاضر در لیگ برتر در هفت مسابقه همزمان در شهرهای مختلف کشور به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
در هجدهمین هفته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز در دیداری حساس و سرنوشت ساز از ساعت 15 عصر جمعه شانزدهم دی ماه به میزبانی گسترش فولاد تبریز در سالن شهید پور شریفی این شهر برابر یکدیگر قرار می‌‌گیرند.
جدال صبای قم و گسترش فولاد تبریز رقابتی بسیار حساس خواهد بود، زیرا از یک سو صبای قم برای فرار از بحران و ناکامی‌ هفته گذشته تلاش می‌کند و از سوی دیگر تیم گسترش فولاد تبریز که در تعقیب تیم صبای قم قرار دارد، برای بهبود موقعیت خود با انگیزه کسب موفقیت به میدان می‌آید.
صبای قم در این دیدار سومین بازی متوالی را بعد از جدایی رسمی سیدمهدی غیاثی سرمربی سابق خود برگزار می‌کند و چاره‌ای جز کسب پیروزی و سه امتیاز نخواهد داشت تا هم بتواند جایگاه خود در مکان چهارم جدول را حفظ کند و هم اینکه بتواند انتقام شکست بازی قبل برابر تیم شهرداری ساوه را از تیم رده پنجمی گسترش فولاد تبریز بگیرد.
در بازی رفت دو تیم که در هفته پنجم نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم صبای قم برگزار شد، این تیم با نتیجه سه بر یک گسترش فولاد تبریز را شکست داد تا یکی از باخت‌های این فصل را به شاگردان میرمعصوم سهرابی تحمیل کند که البته این شکست پیروزی یکی از نتایج خوب صبای قم در لیگ سیزدهم فوتسال باشگاه‌های کشور بود.
با این حال بازی عصر جمعه از حساسیت‌های بسیار زیادی برخوردار است، زیرا صبای قم بعد از هفته شانزدهم که در تهران مقابل تیم میثاق تهران به سه امتیاز دست یافت، هفته گذشته در خانه برابر تیم فوتسال شهرداری ساوه ناباورانه تن به شکست داد تا در نیم فصل دوم کمی متزلزل نشان دهد.
صبای قم در شرایطی مقابل تیم فوتسال گسترش فولاد تبریز صف آرایی می‌کند که در حال حاضر با 30 امتیاز حاصل از 9 پیروزی، سه تساوی و پنج باخت در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارد و البته از این نظر با تیم‌های پنجم و ششم یعنی گسترش فولاد تبریز و حفاری اهواز اختلاف زیادی ندارد زیرا آنها نیز 30 امتیازی هستند و این موضوع خطرناک بودن وضعیت صبای قم در جدول رده بندی را بیش از پیش مشخص می‌کند.
از سوی دیگر صبای قم در صورتی که بتواند تیم گسترش فولاد تبریز را در قم شکست دهد، 33 امتیازی خواهد شد و می‌تواند با فرار از کمند نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود به جمع مدعیان لیگ سیزدهم باز‌گردد و به روزهای باقی مانده لیگ امیدوارتر بماند.
انتهای پیام/و10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول