اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور خبر داد

پخش مسابقه انیمیشن 3بعدی خاکریز از شبکه زاگرس

خبرگزاری فارس: مسئول قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور از پخش مسابقه انیمیشن سه بعدی خاکریز از شبکه زاگرس و شبکه سراسری شما خبر داد.

پخش مسابقه انیمیشن 3بعدی خاکریز از شبکه زاگرس
فرهاد نوری مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: مسابقه تلویزیونی خاکریز که برای اولین بار در کشور در گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور در حال تولید است، در 104 قسمت 45 دقیقه‌ای طی هفته‌های آینده از شبکه زاگرس و شبکه سراسری شما پخش می‌شود.
مسئول قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور ادامه داد: در این مسابقه سه بعدی در هر شب چهار شرکت‌کننده به صورت ارتباط تلفنی حضور پیدا می‌کنند که پس از کسب امتیازاتی به آن‌ها جوایزی اهدا می‌شود که شاخص‌ترین آن‌ها سفر حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس خواهد بود.
مدیر گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تصریح کرد: مهم‌ترین خصوصیت این مسابقه این است که هیچ مسابقه انیمیشنی با طراحی‌ فضاهای دفاع مقدس تا‌کنون در هیچ شبکه تلویزیونی تولید نشده است؛ یعنی یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه به صورت سه بعدی و کاملاً مشابه نمونه‌ای که الان وجود دارد همراه با فضای خارجی تپه‌ها و کوه‌های اطراف، جاده‌ها و غیره ساخته شده و بیننده کاملاً احساس می‌کند در آن فضا قرار گرفته است.
وی افزود: آثار باستانی، گردشگری، بناهای مذهبی استان و نیز مناطق عملیاتی مانند یادمان‌های مرصاد، پاوه و بازی‌دراز با همان شرایط جبهه و استفاده از تانک‌، نفربر، سنگرهای انفرادی و اجتماعی، دود و آتش که همان فضای واقعی عملیات‌ها را تداعی می‌کند، در این مسابقه گنجانده شده که امیدواریم بتواند مورد استقبال مردم قرار گیرد.
نوری‌مقدم به مراحل این مسابقه جذاب اشاره کرد و گفت: عبور از میدان مین، شناخت یادمان‌های دفاع مقدس، کاروان‌های راهیان نور‌، شهدا، عملیات‌ها، اطلاعات عمومی، دینی، معارف و قرآن مراحل مسابقه خاکریز را تشکیل می‌دهد.
مسابقه انیمیشنی خاکریز از تولیدات قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور به زودی از شبکه‌های زاگرس و شما پخش می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول