اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی ساخت غیرمجاز

36 باب مغازه در بازار الغدیر محمودآباد تخریب شد

خبرگزاری فارس: 36 باب مغازه ساخته شده غیرمجاز در بازار الغدیر محمودآباد توسط شهرداری با اجرای حکم دادگاه تخریب شد.

36 باب مغازه در بازار الغدیر محمودآباد تخریب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، 36 باب مغازه ساخته شده غیرمجاز در بازار الغدیر این شهر شامگاه شنبه توسط شهرداری با اجرای حکم دادگاه تخریب شد.
شهردار محمودآباد در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد اظهار داشت: در پی شکایت بازاریان مبنی بر ساخت 36 باب مغازه به صورت غیرمجاز در محوطه پارکینگ بازار الغدیر توسط مالک، شهرداری محمودآباد برای احقاق حق شهروندان و تأمین پارکینگ، این موضوع را پیگیری کرد.
علی اصغر مسلم‌پور تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمر شهرداری و شورای اسلامی شهر، طی مراحل قانونی حکم تخریب این مغازه‌ها صادر شد.
شهردار محمودآباد خاطرنشان کرد: بر اساس احکام کمیسیون‌های ماده 100 بدوی و تجدید نظر مستقر در شهرداری پس از ابلاغ آن به مالک و اعتراض او به دیوان و تایید قطعی شعبه 30 دیوان مبنی بر تخلف انجام شده توسط مالک، عملیات تخریب انجام گرفت.
مسلم‌پور خاطرنشان کرد: تخریب پس از مجوز شورای تامین و دستور کتبی دادستان دادگستری شهرستان محمودآباد با همکاری و مدیریت فرماندار، فرماندهی انتظامی و اعضای شورای اسلامی صورت گرفت.
وی اضافه کرد: این تخریب با حضور پرسنل شهرداری محمودآباد در یک حرکت ضربتی به مدت دو ساعت با پاک‌سازی محوطه به اتمام رسید.
شهردار محمودآباد با تقدیر از اعضای شورای تامین، شورای اسلامی شهر، فرماندار، نیروی انتظامی، همکاران شهرداری و بازاریان در آزادسازی بازار الغدیر اذعان داشت: این حرکت با همدلی تمام دست‌اندرکارانی بود که در اجرای این حکم پشتیبان ما بودند تا بتوانیم از منافع مردم دفاع کنیم و از ساخت‌وساز غیرمجاز به طور جدی جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول