اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهداشت محیط دشتستان:

وجود احشام ولگرد از معضلات دشتستان است

خبرگزاری فارس: مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: وجود احشام ولگرد از معضلات این شهرستان است.

وجود احشام ولگرد از معضلات دشتستان است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمود صالحی شامگاه دوشنبه در نشست شورای بهداشتی آبپخش با اشاره به اینکه نشست شورای بهداشتی در آبپخش باید هر دو ماه یکبار برگزار شود، اظهار داشت: هدف از تشکیل شورای سلامت در سطح بخش‌ها بررسی مشکلات در راستای بهبود وضعیت بهداشتی است.
مسئول بهداشت محیط شهرستان دشتستان عنوان کرد: بحث اتلاف سگ‌های ولگرد یکی از مباحث کلان کشوری است و در شهرستان دشتستان اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.
صالحی خاطرنشان کرد: در گذشته اتلاف سگ‌های ولگرد از سطح جوامع شهری و روستایی بر عهده بهداشت بود و ما با سم سگ‌های ولگرد را به هلاکت می‌رساندیم، ولی به دلیل خطرناک بودن سموم این اقدام منتفی شده است.
وی افزود: ‌در حال حاضر شیوه‌هایی همچون زنده‌گیری، عقیم‌کردن یا کشتن سگ‌های ولگرد با اسلحه در حال بررسی و انجام است.
مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بیان داشت: برای اتلاف سگ‌های ولگرد باید در بخشداری کارگروه اتلاف سگ‌های ولگرد تشکیل شود و در ارتباط با اتلاف سگ‌های ولگرد تصمیم‌گیری شود.
صالحی وجود احشام ولگرد در سطح شهرها را یکی از مشکلات مهم شهرستان دشتستان دانست و اذعان داشت: وجود احشام ولگرد در سطح شهرها یکی از مسائل شهرستان است که شهروندان را با معضلی جدی روبه‌رو ساخته و باید شهروندان در این زمینه اقدامات جدی داشته باشند.
این مسئول ادامه داد: در برخی کوچه‌ها و خیابان‌های شهر آبپخش فاضلاب منازل در کوچه‌ها جاری شده که موجب زشتی چهره شهر شده و بیماری‌های زیادی را با خود به دنبال دارد و باید برای رفع این مشکل در سطح شهر اقداماتی داشته باشیم.
مسئول بهداشت محیط شهرستان دشتستان ابراز داشت: جمع‌آوری زباله‌ها یکی از مسائل مهم است و در این زمینه باید طوری اقدام شود که محیط زیست مردم را آلوده نکند و در جایی ریخته شود که مسافت ایده‌آل در آن رعایت شده باشد.
صالحی با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت کلرزنی آب گفت: مردم آبپخش از وضعیت کلرزنی آب گله‌مند هستند که آب یا کلرزنی نمی‌شود و یا به مقدار زیاد کلرزنی می‌شود و با تلاش مسئولان ذی‌صلاح این مشکل باید مرتفع شود.
وی خاطرنشان کرد: کلر یک ماده شیمیایی و سرطان‌زاست و با توجه به شناختی که در هر منطقه وجود دارد باید در حد مقدار مجاز کلر تجویز شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول