اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

مردم در نهم دی‌ماه انقلاب را بیمه کردند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مردم با حضور در همایش نهم دی از اصل انقلاب و ولایت دفاع و یک بار دیگر انقلاب را بیمه کردند.

مردم در نهم دی‌ماه انقلاب را بیمه کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، غلامعلی حداد عادل صبح امروز در جمع مردم چناران به مناسبت بزرگداشت نهم دی‌ماه اظهار داشت: حماسه نهم دی‌ماه یک حرکت عظیم و یک حرکت خودجوش و آگاهانه مردمی در مقابل جریانات با شعبده‌بازی بود.
وی افزود: مردم مانند یک دریای مواج با غیرت دینی و انقلابی از انقلاب خود دفاع کردند و نشان دادند که مردم همان مردم زمان امام خمینی (ره) هستند. 
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: این آتش فتنه که توسط دشمنان اسلام؛ انقلاب و ایران طراحی شده بود و به مناسبت انتخابات بود با حضور دریای بصیرت و آگاهی مردم خاموش شد.
وی بیان داشت: از روزهایی که ملت ایران امتحان خود را به خوبی پس دادند نهم دی‌ماه 88 بود و برگ زرینی به افتخارات نظام به جا گذاشتند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به انتخابات 88 اشاره کرد و گفت: مردم با شور و نشاط و با بصیرت به پای صندوق‌های رای رفتند و شکوه خاصی به‌جا گذاشتند و سند افتخاری برای انقلاب بود.
وی افزود: فتنه گران مردم را با تهمت تقلب به میدان می‌کشاندند و خسارات مالی و جانی زیادی به جا گذاشتند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که نظام جمهوری اسلامی  نظامی نیست که در آرا ملت تقلب کند.
حداد عادل بیان داشت: فتنه‌گران دعوای عمر و یزید را نداشتند آنان نسبت به ولایت فقیه؛ انقلاب و حکومت اسلامی اعتراض داشتند.
مشاور مقام معظم رهبری گفت: فتنه یعنی یک واقعه اجتماعی که حق و باطل مخلوط شده و مردم نمی‌توانند حق را تشخیص دهند و رهبری با بصیرت صحنه فتنه را روشن کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: روز قدس یادگار امام راحل است و روزی است که ایستادگی ملت ایران در برابر تجاوز صهیونیست‌ها در مقابل فلسطینی‌ها را به نمایش می‌گذارد و روزی است که جناحی و سیاسی نخواهد بود.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به توطئه‌های فتنه‌گران اشاره کرد و ادامه داد: در روز قدس اصحاب فتنه با روزه‌خواری و شعار‌های همچون نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران به اسلام و انقلاب خیانت کردند.
حدادعادل افزود: 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی است و رهبران فتنه در این روز مردم را به آشوب دعوت کردند و یا اینکه در روز عاشورا به عزاداران و عزاداری‌ها اهانت کردند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: رهبران فتنه کارهایی انجام دادند که صبر مردم تمام شد و مردم در تمام ایران از هفتم تا نهم دی‌ماه حرکت انقلابی و ولایتی خود را به اوج رساندند.
وی افزود: اسلام آمریکایی اسلامی است که به سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ... کاری ندارد و دشمنان خواهان جدایی دین از سیاست هستند ولی اسلام و انقلاب ایران مخالف است. 
حداد عادل به موقعیت مساجد اشاره کرد و گفت: مسجد مرکز تصمیم‌گیری‌های حکومت و مرکز تفکر سیاست بوده است و خواهد بود.
نماینده مردم تهران در مجلس افزود: مساجد کانون انقلاب هستند و بعد از پیروزی انقلاب مساجد بودند که جوانان را به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کرد.
مشاور مقام معظم رهبری گفت: رفتار و منش اسلامی و انقلابی مردم ایران الگو برای کشورهای جهان شده و مسئولان کشورهای مختلف خواستار استفاده از قانون اساسی  هستند و انقلاب ایران برای دنیا الگو واقع شده است.
حداد عادل به اوضاع سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: بشار اسد از نظر اخلاقی و مالی فردی پاک است و انسانی است که در برابر اسرائیل ایستاده و مقاومت می‌کند و این چیزی است که آمریکا و اسرائیل نمی‌خواهد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول